// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

بازی Ambition of the Slimes برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

کمپانی Flyhigh Works اعلام کرده است که بازی Ambition of the Slimes به‌زودی روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Flyhigh Works که به‌واسطه ارائه بازی‌های Kamiko و VOEZ روی کنسول Nintendo Switch در بین دارندگان کنسول جدید کمپانی نینتندو شناخته شده است، با انتشار پیامی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است که بازی Ambition of the Slimes در دسترس این دسته از بازیکنان قرار خواهد گرفت.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Ambition of the Slimes که با همکاری کمپانی‌های فلای های ورکس، سرکل ایترتینمنت و Altair Works ساخته می‌شود، در منطقه‌های آمریکای شمالی، اروپا، استرالیا و نیو‌زیلند عرضه خواهد شد. در متن توییت معرفی این نسخه که به انتشار آن در «آینده نزدیک» اشاره شده، چنین آمده است:

ما سال ۲۰۱۸ را با انتشار بازی Ambition of the Slimes در فروشگاه eShop آغاز می‌کنیم. تا عرضه نسخه نینتندو سوییچ این بازی استراتژی / نقش‌آفرینی در آمریکای شمالی، اروپا، استرالیا و نیوزیلند زمان زیادی باقی نمانده است. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر و تاریخ ارائه صفحه ما را دنبال کنید.

بازی Ambition of the Slimes در سبک استراتژی نوبتی ایزومتریک بوده که در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به ترتیب روی پلتفرم‌های iOS و 3DS عرضه شده است. در این بازی ارتشی از موجودات لجن‌-‌مانند به انسان‌ها حمله کرده است. با این وجود که در ابتدای امر آن‌ها بسیار ضعیف بوده و برتری با انسان‌ها است، اما به این دلیل که دشمنان توانایی کنترل انسان‌ها را دارند، بقای نسل بشر چندان ساده نخواهد بود.

بازی Ambition of the Slimes اولین محصول کمپانی Circle Entertainment در سبک استراتژی که قرار است روی نینتندو سوییچ عرضه شود، نیست. علاوه بر بازی مذکور، بازی Mercenaries Saga Chronicles که مدتی پیش معرفی شد، روی کنسول مذکور قابل تجربه خواهد بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده