// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Rule With an Iron Fish

بازی موبایل Rule with an Iron Fish اثری نقش‌آفرینی است که در جریان آن در نقش یک ماهیگیر ظاهر خواهید شد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

تا به حال به بازی‌های ماهیگیری نقش آفرینی روی موبایل فکر کرده‌اید؟ اینکه بازی‌های نقش‌آفرینی ماهیگیری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟ در بازی موبایل امشب به سراغ بازی‌ای خواهیم رفت که زندگی یک ماهیگیر را روایت خواهد کرد و یک اثر نقش‌آفرینی ماهیگیری را تجربه می‌کنید. بازی اندروید و آیفون Rule with an Iron Fish روایتگر زندگی ماهیگیری است که همراه با یکی از خدمه خود در حال سفر با کشتی است و این دو در بین راه متوجه می‌شوند که راه را گم کرده و مسیری اشتباه را در پیش گرفته‌اند. طولی نمی‌کشد که وضع برای این دو دوست وخیم‌تر از گذشته می‌شود و هشت‌پایی غول‌پیکر، کشتی آن‌ها را از بین برده و دوست ماهیگیر را با خود می‌برد. پس از این اتفاقات خود را در سرزمینی جدید پیدا می‌کنید و بدون هیچ وقفه‌ای، ساکنان آنجا ماموریت‌های مختلفی را به شما می‌سپارند و در عوض می‌توانید اطلاعاتی از نحوه نجات دادن دوست خود کسب کنید.

با جمع‌آوری پول از ماهی گرفتن، می‌توانید قلاب بهتری را خریداری کنید تا ماهی‌های باارزش‌تری به دست بیاورید

با شروع بازی، می‌بایست شخصیت اصلی بازی را شخصی‌سازی کنید. البته این شخصی‌سازی اولیه صرفا جنسیت را مشخص می‌کند و رفته رفته با پیشروی در بازی آیتم‌های دیگری برای شما جهت شخصی‌سازی شخصیت‌تان در نظر گرفته می‌شود. نکته‌ی جالب بازی موبایل Rule with an Iron Fish این است که پایه و اساس بازی روی ساخت و ساز نهاده شده است و برای دریافت آیتم‌های شخصی‌سازی و کشتی جدید جهت ماهیگیری می‌بایست آیتم‌های مختلفی را پیدا کنید و از منوی ساخت‌وساز بازی، آن‌ها را بسازید. حال نحوه بازی کردن به چه شکل است؟ در دنیای بازی Rule with an Iron Fish شما در جزیره‌ای قرار دارید که شامل بخش‌های مختلف است و تمامی بخش‌ها در همان ابتدا در دسترس نیستند؛ بلکه با پیشروی در خط داستانی، با شخصیت‌های بیشتری آشنا خواهید شد و به دنبال آن، بخش‌های دیگر جزیره‌ای که در آن هستید، آزاد خواهد شد. حال برای انجام ماموریت‌های اصلی و فرعی باید با شخصیت‌های مختلفی تعامل داشته باشید و هر کدام از آن‌ها ماموریت‌های مختلفی برای شما در نظر گرفته‌اند. برای مثال یکی از ماموریت‌ها این است که وارد جزیره‌ای دیگر شوید و تعدادی ماهی خاص را پیدا کنید یا آیتم‌هایی را که لیست شده‌اند به دست بیاورید.

نحوه پیدا کردن آیتم‌ها نیز بدین شکل است که باید مدتی از وقت خود را صرف ماهیگیری کنید تا آیتم‌های جدید در دریا ظاهر شوند و سریعا آن‌ها را بردارید. همچنین پس از مدتی یک سری صندوق نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که با باز کردن‌شان، آیتم جهت ساخت‌وساز به دست می‌آورید. با تمام تفاسیر، جالب‌ترین بخش بازی نقش آفرینی Rule with an Iron Fish مینی گیم‌هایی است که برای شما در نظر گرفته شده است. کمی بالاتر ذکر شد که با شخصیت‌های بیشتری در طول خط داستان‌ آشنا خواهید شد. حال بعضی از این شخصیت‌ها را باید نجات دهید و در جریان آن باید یک مبارزه یک به یک به سبک ماهیگیری انجام دهید. در جریان این مبارزه‌ها باید به‌عنوان یک مانع عمل کنید و نگذارید دشمن ماهی بگیرد و نوار پیروزی خود را با خراب کردن کار حریف پر کنید. حال پس از چند ساعت درمی‌یابید که مینی گیم‌ها، در واقع بخش اعظمی از گیم‌پلی بازی را تشکیل داده‌اند و همین مورد سبب شده تا با اثری خاص و سرگرم‌کننده روبه‌رو شویم. در انتها بازی اندروید و آیفون Rule with an Iron Fish به خاطر طراحی‌هایش و گرافیکی که دارد، اثری متفاوت نسبت به سایر بازی‌های موبایل در سبک ماهیگیری است و تجربه‌ی آن به هواداران بازی‌های موبایل، پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Rule with an Iron Fish

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده