// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

کمپانی ایسوس هدست واقعیت ترکیبی خود را برای ویندوز معرفی کرد

در جریان رویداد CES 2018، کمپانی ایسوس هدست جدید واقعیت ترکیبی خود را برای ویندوز معرفی کرد.

با توجه به اخبار سخت افزار منتشر شده و رویداد CES 2018، کمپانی ایسوس (Asus، سازنده قطعات سخت‌افزاری) هدست واقعیت ترکیبی خود را برای ویندوز معرفی کرد. هدست واقعیت ترکیبی معرفی شده بر خلاف سایر هدست‌های واقعیت ترکیبی (واقعیت افزوده/واقعیت مجازی) از روش بسیار ساده‌ای برای راه‌اندازی برخوردار است.

هدست واقعیت ترکیبی ایسوس به دو دوربین دو طرفه در موقعیت ردیابی 6DoF با سنسورهای اضافی مجهز بوده تا موقعیت سر کاربر را به راحتی شناسایی کند. از طرفی کمپانی ایسوس خاطرنشان کرد که راه‌اندازی این هدست ۱۰ دقیقه بیشتر زمان نخواهد برد و زمان کار کردن با واقعیت مجازی، اصلا دچار مشکل نخواهید شد. از دیگر ویژگی‌های هدست واقعیت ترکیبی ایسوس می‌توان به کنترلر‌های آن اشاره کرد که دارای ۳۲ ال‌ای‌دی است و دوربین روی هدست، از طریق این LEDها می‌تواند مکان دست‌های شما را تشخیص دهد.

از نظر ظاهری، وزن هدست معرفی شده کمتر از یک پوند اعلام شده و دارای یک لولا است که به‌راحتی می‌تواند آن را از سر خود بردارید. همچنین هدست ایسوس از صفحه نمایش‌هایی از رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ و فرکانس ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. در انتها کمپانی Asus اعلام کرد که هدست واقعیت ترکیبی‌اش بیش از ۲۰۰۰ برنامه و  ۲۰۰۰ بازی واقعیت مجازی استیم را در ویندوز پشتیبانی خواهد کرد.


منبع Pcper
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده