// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

قابلیت تغییر نام کاربری احتمالا به پلی استیشن اضافه می‌شود

با توجه به فرم نظرخواهی اخیر سونی، امکان دارد در آینده شاهد قابلیت تغییر نام کاربری برای حساب پلی استیشن باشیم.

تا به حال مشخص نشده که کمپانی سونی به چه دلیلی اجازه عوض کردن نام کاربری شبکه پلی استیشن را به کاربران خود نمی‌دهد. با این حال با توجه یه یک نظرسنجی احتمال می‌رود در آینده شاهد اضافه شدن این قابلیت به شبکه پلی‌استیشن باشیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت PushSquare یک فرم نظرسنجی را از سوی سونی به دست آورده که با توجه به این فرم، آن‌ها به دنبال یافتن ویژگی برای اضافه کردن قابلیت تغییر ID در شبکه پلی‌استیشن هستند. در نظرسنجی آمده که کاربران می‌توانند هر شش ماه نام کاربری خود را به صورت رایگان تغییر دهند. اگر با عوض کردن نام خود خواستید آن را به نام اولیه برگردانید، باید با بخش پشتیبانی پلی‌استیشن، تماس بگیرید.

متاسفانه مشخص نشده که آیا برای تغییر نام کاربری برای دفعات متعدد، نیاز به پرداخت هزینه است یا نه. به‌عنوان مقایسه، کمپانی مایکروسافت به کاربران ایکس باکس لایو خود این اجازه را می‌دهد که برای اولین دفعه، نام کاربری خود را به صورت رایگان تغییر دهند و در ادامه برای تغییرات دوم به بعد، باید مبلغی مشخص را پرداخت کنید.

با تمام این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این ویژگی بالاخره به شبکه پلی‌استیشن اضافه خواهد شد یا خیر. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده