نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸

لورن کوهن به سریال جدید شبکه ABC اضافه شد

لورن کوهن، بازیگر نقش مگی در سریال The Walking Dead، به سریال جدید شبکه ABC با نام Whiskey Cavalier اضافه شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لورن کوهن، بازیگر نقش مگی گرین در سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، به جمع بازیگران قسمت آزمایشی سریال Whiskey Cavalier که سریال جدید شبکه ABC هست، اضافه شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، او در این سریال به اسکات فولی اضافه شده و قرار است نقش مقابل او را بازی کند. پیتر اتنسیو کارگردانی قسمت آزمایشی سریال Whiskey Cavalier را بر عهده دارد و دیوید همینگسان نیز فیلمنامه قسمت آزمایشی این سریال را نوشته است و در صورت اینکه این قسمت بتواند نظر مدیران شبکه ABC را جلب کند، دستور ساخت فصل اول سریال Whiskey Cavalier صادر خواهد شد.

با این حال، کوهن هنوز هیچ قراردادی با شبکه AMC برای حضور و بازگشت در فصل نهم سریال The Walking Dead را امضا نکرده و آینده او در این سریال هنوز نامشخص است. ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کوهن خواستار دستمزد و حقوقی برابر با بازیگران مرد این سریال از جمله اندرو لینکولن، بازیگر نقش ریک گریمز و نورمن ریداس، بازیگر نقش دریل دیکسون، است و در صورتی که این شبکه با این درخواست موافق نکند، او از بازی در فصل نهم سریال The Walking Dead امتناع خواهد کرد و از این سریال جدا خواهد شد. گفته می‌شود که لینکولن و ریداس برای بازی در فصل نهم این سریال دستمزد بسیار بالایی را دریافت خواهند کرد که این موضوع باعث ناراحتی دیگر ستارگان اصلی سریال مردگان متحرک از جمله کوهن، شده است.

Lauren Cohan

با این حال، ورایتی می‌گوید که هنوز امکان توافق بین شبکه AMC و کوهن وجود دارد، اما احتمال تغییر بازیگر نقش مگی گرین یا حتی حذف آن در پایان فصل هشتم سریال The Walking Dead دور از ذهن نیست. با این حال، شخصیت مگی نقش مهمی را در کامیک‌های رابرت کرکمن دارد و این شخصیت در سریال نیز به محبوبیت قابل توجه‌ای دست یافته است. با این وجود، حضور کوهن در سریال Whiskey Cavalier می‌تواند به معنای پایان کار او در سریال The Walking Dead باشد؛ هرچند که این موضوع هنوز رسما تایید و اعلام نشده است و بعید به نظر می‌رسد که شبکه AMC تا پایان فصل هشتم این سریال واکنشی رسمی به این داستان و اتفاقات داشته باشد.

پخش نیمه دوم فصل هشتم سریال The Walking Dead از روز یکشنبه، ۲۵ فوریه ۲۰۱۸ (۶ اسفند ۱۳۹۶) از شبکه AMC آغاز خواهد شد. علاوه بر این، شبکه AMC اخیرا این سریال را برای فصل نهم نیز تمدید کرده است. آنجلا کنگ، معاون تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال The Walking Dead، کار ساخت فصل نهم این سریال را بر عهده خواهد داشت و جانشین اسکات ام گیمپل خواهد شد که ریاست بخش محتوای مجموعه مردگان متحرک را بر عهده گرفته است و وظیفه دارد تا روی محتوای سریال‌های این مجموعه که شامل سریال The Walking Dead و سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) می‌شود، نظارت کند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده