// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

بازی Asphalt 9 به صورت محدود برای کاربران آیفون در دسترس قرار گرفت

بازی Asphalt 9، جدیدترین ساخته کمپانی گیم‌لافت به صورت محدود روی فروشگاه اپ استور در دسترس قرار گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، امروز بازی Asphalt 9: Legends به صورت محدود برای کاربران اپ استور در دسترس قرار گرفت. با توجه به این گفته، تنها کاربران فیلیپینی اپل، می‌توانند بازی آیفون Asphalt 9: Legends را روی دستگاه‌های iOS خود تجربه کنند. قطعا این خبر برای عاشقان بازی‌های ریسینگ در فیلیپین خبر خوشحال کننده است زیرا می‌توانند جدیدترین نسخه از یک بازی رانندگی حرفه‌ای و هیجان انگیز به نام Asphalt را تجربه کرده و بار دیگر کارهای دیوانه‌وار مورد علاقه خود را در طول بازی انجام دهند.

البته جدا از محتویات قدیمی بازی، جدیدترین نسخه مجموعه Asphalt دارای یک سری محتویات و ویژگی های جدید است و کمپانی گیم‌لافت (Gameloft، سازنده و ناشر سری Asphalt) به‌مناسبت عرضه محدود بازی، تریلر آن را منتشر کرد که شاهد بعضی از ویژگی‌های جدید Asphalt 9 در جریان گیم‌پلی بازی هستیم. مهم‌ترین ویژگی این نسخه را می‌توان سیستم کنترل Touch Drive دانست که به شما اجازه می‌دهد نوع رانندگی خود در طول بازی را انتخاب کنید. به‌عبارتی سیستم کنترل اتومبیل جدای از حالت کلاسیک قدیمی‌اش، دارای سیستم جدید و پیشرفته بوده که خود مخاطب می‌تواند استفاده یا عدم استفاده از آن را انتخاب کند.

دانلود از آپارات

بازی Asphalt 9 دارای ۵۰ اتومبیل مختلف از کارخانه‌هایی نظیر فراری، لامبورگینی و پورشه است و تیم سازنده اعلام کرده که در این نسخه شاهد تولید کننده‌های اتومبیل بیشتری خواهیم بود و همین امر سبب شده تا تنوع اتومبیل‌ها در بازی افزایش پیدا کند. از طرفی حالت Career بازی هم اعلام شده که نسبت به قبل تکامل یافته‌تر خواهد بود. در بخش آنلاین هم اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست و امیدواریم اتصالات و سیستم Matchmaking بازی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی موبایل Asphalt 9: Legends در دسترس نیست و احتمال می‌رود تا چند ماه آینده شاهد انتشار رسمی بازی باشیم.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده