نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

نسخه Overkill Edition بازی Victor Vran برای نینتندو سوییچ هم منتشر می‌شود

استودیو Haemimont Games اعلام کرد که نسخه Overkill Edition بازی Victor Vran در تابستان سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

استودیو بلغارستانی Haemimont Games اولین بار در اسفندماه سال ۱۳۹۳ (فوریه ۲۰۱۵) بازی فانتزی اکشن نقش‌ آفرینی Victor Vran را به صورت Early Access برای پی‌ سی منتشر کرد. این بازی در مردادماه سال ۱۳۹۴ (۲۴ جولای) از حالت Early Access خارج شد و دو بسته الحاقی پولی با نام‌های Motörhead: Through the Ages و Fractured Worlds دریافت کرد. در سال ۲۰۱۷ توسعه‌دهندگان بازی با کمپانی Wired Productions همکاری تازه‌ای آغاز کردند تا نسخه Overkill Edition بازی Victor Vran را که شامل بازی اصلی و تمام بسته‌های الحاقی است، برای دو کنسول پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر کنند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این نسخه در تابستان سال ۲۰۱۸ برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد.

از آنجایی که هیچ بازی اکشن نقش‌آفرینی برجسته‌ای به مانند بازی Victor Vran در کنسول نینتندو سوییچ وجود ندارد، بنابراین انتشار این بازی در چنین بازار تازه و بکری می‌تواند موفقیت بزرگی را برای توسعه‌دهندگان به همراه داشته باشد. نسخه Overkill Edition بازی Victor Vran در تابستان سال جاری با قیمت ۳۹.۹۹ به صورت دیجیتالی و فیزیکی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

لیو زولی، مدیرکل کمپانی Wired Productions درباره راهیابی Victor Vran: Overkill Edition به کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ اذعان داشت:

بازی Victor Vran: Overkill Edition اولین بازی در نوع خود خواهد بود که به نینتندو سوییچ راه می‌یابد. بازی کلاسیک و نقش‌آفرینی استودیو Haemimont Games از نظر فنی و گیم‌پلی یک شاهکار است که برای دارندگان نینتندو سوییچ در سراسر جهان یک اثر لازم و خواستنی به شمار می‌آید.

همچنین گابریل دوبرو، مدیر عامل استودیو Haemimont Games درباره مسیر طولانی توسعه بازی و نهایتا راهیابی آن به کنسول نینتندو سوییچ گفت:

بازی Victor Vran ما را به یک سفر باورنکردنی و خارق‌العاده برد. از کار کردن روی بسته الحاقی Motörhead: Through the Ages تا مشاهده اینکه بسیاری از بازیکنان بازی را دوست دارند، یک امتیاز خاص برای ما بوده است. ما برای انتشار بازی روی پلتفرم نینتندو سوییچ هیجان‌زده‌ایم.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Victor Vran: Overkill Edition تنها بازی استودیو Haemimont Games در سال جاری میلادی نیست، چراکه آنها اخیرا اعلام کردند که بازی Surviving Mars در تاریخ بیست و چهارم اسفندماه (۱۵ مارس) منتشر خواهد شد. این در حالی است که کمپانی Wired Productions نیز نسخه دیلاکس بازی The Town of Light را در بهار سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌کند. شما می‌توانید تریلر معرفی نسخه نینتندو سوییچ بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده