نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی PixARK مشخص شد

شرکت Snail Games نسخه Early Access بازی PixARK را در تاریخ ۷ فروردین ماه برای ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد کرد.

بازی PixARK، نسخه‌ای Minecraft گونه از بازی ARK: Survival Evolved بوده و شرکت Snail Games در حال طی کردن مراحل پایانی ساخت و توسعه‌اش است. در جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که کمپانی Snail Games نسخه Early Access این بازی را قرار است در تاریخ ۷ فروردین ۱۳۹۷، از طریق سرویس‌های Xbox Game Preview و Steam Early Access، برای کامپیوتر و ایکس باکس وان منتشر کند.

بازی PixARK، تجربه‌ای نو از ARK: Survival Evolved ارائه می‌دهد اما چیزی که بین این دو بازی تفاوت ایجاد می‌کند، پیکسلی شدن تمامی جلوه‌ها، موجودات و محیط بازی است؛ دقیقا مثل بازی محبوب Minecraft. در PixARK باید به دنبال منابع غذایی بگردید و با موجودات مختلفی همچون دایناسورها بجنگید تا زنده بمانید؛ می‌توانید سلاح و مهمات خود را بسازید یا تعمیر کنید و از حیوانات مختلف سواری بگیرید.

بازی PixARK که می‌توانید آن را در قالب تک نفره و چند نفره تجربه کنید، شما را درجایی قرار می‌دهد که در آن قادر به ساخت جهان خود و به اشتراک گذاشتن آن با دیگر گیمرها هستید. همچنین شما قابلیت رفتن به جهان گیمرهای دیگر را دارید و می‌توانید با آنها PixARK را جلو ببرید یا اینکه در حالت تک نفره صرفا از محیط‌ها و چالش‌هایی که بازی برای‌تان ترتیب داده لذت ببرید.

بازی اصلی اما چندماه بعد از انتشار نسخه Early Access، برای نینتندو سوییچ، پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. اگر از طرفداران بازی ARK: Survival Evolved هستید و از فضاسازی و اتمسفر بازی Minecraft لذت می‌برید، PixARK را از دست ندهید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده