نویسنده: علی مطوری
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

مایکروسافت بزرگترین نمایش تاریخ ایکس‌باکس را در E3 2018 برگزار خواهد کرد

مایکروسافت با انتقال محل برگزاری کنفرانس و دیگر فعالیت‌های مرتبط با E3 2018 به Microsoft Theater، قصد اجرای بزرگ‌ترین نمایش خود در تاریخ E3 را خواهد داشت.

میجر نیلسون، نایب رئیس و مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت امروز جزئیات جدیدی از برنامه‌های این شرکت برای نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۸ رونمایی کرد و نمایش امسال مایکروسافت را بزرگترین نمایش تاریخ این کمپانی در E3 نامید.

Microsoft Theater

در سال‌های گذشته مایکروسافت با داشتن غرفه‌ی اختصاصی در مرکز همایش شهر لس آنجلس، بیشتر فعالیت‌های خود را در این سالن انجام می‌داد. اما امسال این کمپانی بخش اعظم فعالیت‌های خود را به سالن تئاتر مایکروسافت منتقل خواهد کرد. گفتنی است کنفرانس رسانه‌ای این شرکت و نمایش گیم‌پلی و دموها در همین سالن انجام خواهد شد. نیلسون همچنین یادآوری کرد، مایکروسافت در سالن همایش شهر لس آنجلس حضور خواهد داشت اما غرفه‌ی آنها به سرویس لایو استریم این شرکت یعنی Mixer اختصاص یافته است. او در ادامه گفت:

سالن تئاتر مایکروسافت نه‌تنها به ما اجازه می‌دهد که حضور خودمان را در نمایشگاه E3 2018 متمرکز کنیم، بلکه با داشتن فضای بزرگتر می‌توانیم پذیرای طرفداران و شرکای بیشتری در کنفرانس رسانه‌ای خود باشیم.

اینطور که به نظر می‌رسد همانند کاری EA چند سال پیش انجام داد، مایکروسافت هم ترجیح می‌دهد از مرکز همایش لس آنجلس صرف نظر کرده و تمرکز خود را روی فضایی اختصاصی بگذارد.

در نهایت باید گفت، کنفرانس امسال مایکروسافت  در تاریخ ۲۰ خرداد و ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد و براساس گمانه‌زنی‌های اولیه انتظار می‌رود آثاری مانند بازی Halo 6، نسخه‌ی جدید از Fable و شاید هم Gears of War جدید در آن رونمایی شود.


منبع MajorNelson
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده