// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

Wasteland 2 و The Witness بازی های جدید سرویس Origin Access

کمپانی الکترونیک آرتز بازی‌های جدید سرویس Origin Access را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) لیست بازی‌های جدید سرویس Origin Access را اعلام کرد. اولین بازی این لیست، بازی Wasteland 2 نام دارد که در سال ۲۰۱۴ روانه بازار شد و علاقه‌مندان به بازی‌های آخرالزمانی و نقش آفرینی، می‌توانند از تجربه این بازی لذت ببرند.

دومین بازی لیست جدید بازی‌های Origin Access، بازی The Witness محصول سال ۲۰۱۶ است. اگر جزو آن دسته از مخاطبانی هستید که دل‌تان بازی‌های پازل محور و معمایی می‌خواهد، The Witness با آن معماهای چالش برانگیز بهترین گزینه برای شما است. در کنار دو بازی ذکر شده، بازی Out of the Park Baseball 19 و بازی Lost Castle هم به جمع بازی‌های Origin Access پیوستند.

در این میان، این نکته را ذکر کنم که اضافه شدن بازی‌های نام برده، بدین معنا نیست که کاربران EA Access هم می‌توانند آن‌ها را رایگان تجربه کنند بلکه تنها در دسترس کاربران کامپیوتر است. Origin Access، نام سرویس الکترونیک آرتز برای کاربران PC است که در جریان آن، با خرید اشتراک ماهیانه یا سالیانه می‌توانید لیست بازی‌های این سرویس را رایگان تجربه کنید.

در لیست بازی‌های Origin Access شاهد بازی‌های خارج از کمپانی الکترونیک آرتز نیز هستیم برای مثال در اوایل ماه مارس ۶ بازی بتمن به لیست بازی‌های Origin Access اضافه شد. این در حالی که سرویس EA Access تنها برای بازی‌های الکترونیک آرتز در نظر گرفته شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده