// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

شایعه: دیانه کروگر به بازی Death Stranding پیوست

پس از انتشار عکسی از یک بازیگر زن، شایعاتی مبنی بر حضور دیانه کروگر در بازی Death Stranding در فضای مجازی شده است.

بازی Death Stranding که به کارگردانی هیدئو کوجیما در دست ساخت است، تاکنون توانسته افراد بزرگی را از دنیای سینما گرد هم بیاورد. در این بین می‌توان افرادی همچون نورمن ریداس (بازیگر سری فیلم‌های Walking Dead) به عنوان نقش اصلی درون بازی، مدس میکلسن (بازیگر فیلم‌هایی همچون Rogue One: A Star Wars Story) و از بین کارگردانان سینما، گیرمو دل تورو را نام برد. اما به نظر می‌رسد که یک بازیگر زن مرموز هم به لیست افراد مشهوری که در این بازی اختصاصی پلی استیشن 4 حضور دارند اضافه شده است که می‌توانید در ادامه‌ی مطلب تصویری از این شخصیت مرموز را مشاهده کنید.

Death stranding

اخیراْ یک یوتیوبر با نام کاربری YongaYea ویدئویی منتشر کرده است که در آن استدلال می‌کند این شخصیت زن که هنوز نامی از وی فاش نشده است می‌تواند دیانه کروگر، بازیگر زن فیلم‌ تروی باشد. دیانه کروگر در سال‌های اخیر بازیگر فیلم‌های سینمایی بزرگی همچون National Treasure ،Infiltrator و Inglourious Basterds بوده و در سریال‌هایی همچون The Bridge و Among Others نیز حضور داشته است.

YongaYea در ویدئوی منتشر کرده‌ی خود چند دلیل را ذکر می‌کند که چرا این شخصیت مرموز می‌تواند دیانه کروگر باشد؛ به عنوان مثال او می‌گوید که بخش‌هایی از تریلر این بازی در کشور فرانسه جریان دارد که طی آن تعدادی سرباز آلمانی در حال صحبت کردن هستند. این در حالی است که دیانه کروگر آلمانی است.

در ادامه او می‌گوید که کوجیما یک بار در سال ۲۰۱۶ توییتی منتشر کرده بود که در آن ذکر شده وی توانسته بالاخره با بازیگری که ۱۰ سال عاشقش بوده ملاقات کند. برخی معتقد هستند که این بازیگر ذکر شده در توییتر، اِما استون، بازیگر فیلم La La Land است. اما با توجه به تاریخ ۱۰ ساله، می‌توان گفت که این بازیگر ذکر شده توسط کوجیما با فیلم National Treasure مرتبط است؛ چرا که دیانه کروگر قبل از این فیلم در آثار مشهور دیگری همچون تروی نیز حضور داشته است. از آنجایی که در این عکس توییت شده مشخصه‌ی دقیقی از این بازیگر زن ذکر نشده است، حدس زدن نام او بسیار دشوار است. 

پس از تمامی این موارد، عکسی منتشر شد که در آن کوجیما و دستیارش در کنار نورمن ریداس و دیانه کروگر حضور دارند که باعث هرچه بیشتر شدن احتمال حضور دیانه کروگر به عنوان شخصیت زن درون بازی شده است. در همین حین عکس دیگری در فضای مجازی منتشر شد که در آن کوجیما و کروگر در کنار یکدیگر حضور دارند. کروگر نیز به صورت جداگانه عکس دیگری از کوجیما منتشر کرده بود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این دو در حال همکاری با یکدیگر هستند.

در نهایت، عکس دیگری با عنوان عجیب و غریب بودن تکنیک موشن کپچر، توسط کروگر در سپتامبر ۲۰۱۷ در اینستاگرام منتشر شده بود که نشان می‌داد او دستکش‌های مخصوص موشن کپچر به دست کرده است. این روش تولید محتوا می‌تواند به خوبی با روند تولید بازی Death Stranding مطابقت داشته باشد، اما این مورد هنوز تایید نشده است.

در آخر باید گفت که نمی‌توان هیچ چیز را با قطعیت توضیح داد و باید صبر کنیم و ببینیم که در چند ماه آینده و طی مراسم E3 کوجیما در مورد این بازی چه اطلاعاتی در اختیار ما قرار خواهد داد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده