نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵

Playstation VR از فردا با کاهش قیمت 100 دلاری عرضه خواهد شد

سونی با اعمال تخفیف ۱۰۰ دلاری روی هدست‌های واقعیت مجازی خود، قدم تازه‌ای در راستای بهبود رابطه‌ی جامعه‌ی گیمرها با این تکنولوژی نوظهور برداشته است.

واحد سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) امروز اعلام کرد که از فردا، ۹ فروردین، پلی استیشن VR در بازار با کاهشِ صد دلاریِ قیمت در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

این هدست واقعیت مجازی که پیش‌تر با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار آمریکا و ۳۹۹.۹۹ یورو برای ساکنان اروپا در بازار عرضه می‌شد، از فردا با قیمت‌های ۲۹۹.۹۹ دلار آمریکا و ۲۹۹.۹۹ یورو قابل خریداری خواهد بود؛ قیمتی که برای خریداران کانادایی نیز به مبلغ ۳۷۹.۹۹ دلار کانادا کاهش پیدا کرده است.

آمریکای شمالی در کنار تخفیف‌های اشاره‌شده، یک کاهش قیمت دیگر را هم نظاره‌گر خواهد بود و باندل The Elder Scrolls V: Skyrim VR که مربوط به نسخه‌ی واقعیت مجازی این بازی است از فردا و در این قاره، با قیمت ۴۴۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود ۱۸۰ بازی روی کنسول سونی عرضه شود و به‌نظر می‌رسد که این کمپانی، با توجه به عملکرد نه‌چندان رضایت‌بخش PlayStation VR از نظر میزان فروش و بازاریابی، برداشتن قدمی مثبت و تاثیرگذار در راستای پیشرفت عملکرد مذکور را در برنامه‌های خود گنجانده باشد.

حال باید صبر کرد و قضاوت در مورد این موضوع را که آیا قیمت‌های جدید این هدست‌ها، فصل و شروع تازه‌ای از موفقیت هرچه بیشترِ این تکنولوژی مظلوم را رقم خواهد زد، به آینده سپرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده