// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بزرگ‌ترین آپدیت World Of Tanks از راه رسید

استودیو Wargaming بزرگ‌ترین آپدیت بازی World of Tanks را منتشر کرد که بازی را به نسخه 1.0 ارتقا می‌دهد. 

بزرگ‌ترین آپدیت‌ بازی World Of Tanks منتشر شد. بعد از ۸ سال انتظار که از زمان عرضه‌ی بازی در سال ۲۰۱۰ می‌گذرد، بالاخره نسخه‌ی ۱.۰ این بازی برای عموم قابل دسترس خواهد بود. توسعه دهندگان وعده داده‌اند که طی این بروزرسانی بزرگ، افزایش کیفیت بصری، ساند‌ترک‌های جدید و همچنین ۲۹ نقشه‌ی کاملا بازسازی شده به این بازی افزوده خواهد شد که یکی از این نقشه‌ها Glacier نام دارد که در مناطق برفی جریان خواهد داشت.

World of tanks

Wargameing که تیم توسعه‌ دهنده‌ی این بازی محبوب هستند، در کنار کمپانی بزرگی همچون اینتل روی این بازی کار کرده است تا این بازی بتواند از نظر بصری زیبا‌تر و از نظر پردازش راحت‌تر اجرا شود. علاوه بر این موارد Wargameing در روند توسعه‌ی موتور گرافیکی خود هم پیشرفت‌هایی داشته است.

مایلوس جرابک، مدیر توسعه‌ی نسخه‌ی پی‌سی بازی World of Tanks در بیانیه‌ای گفت:

بروز رسانی ۱.۰ فناوری‌های پایه‌ی بازی را بهبود می‌بخشد و همچنین موتور گرافیکی اصلی توسعه یافته توسط تیم داخلی این شرکت با نام Core را معرفی می‌کند. با تشکر از این موتور قدرتمند، ما از این پس می‌توانیم بازی World of Tanks را از هر لحاظ بهبود ببخشیم و مطمئن شویم که این بازی طی سال‌های آینده‌ نیز برای کاربران یک تجربه‌ی سرگرم کننده محسوب می‌شود.

Wargaming اعلام کرد که ساندترک‌های بازی به شکل بسیار پویاتری بازسازی شده‌اند، به طوری که در هر نقشه، با توجه به این که در چه منطقه‌ای حضور دارید، یک تم منحصر به فرد براساس تنظیمات پخش می‌شود. تمامی ساندترک‌های این بازی توسط Sony Music منتشر شده است و به زودی روی شبکه‌ی استیم به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

Wargaming برای جلب توجه بازیکنان به این بروز رسانی بزرگ، یک رویداد به نام Grand Extravaganza برگزار کرده است که طی آن بازیکنان می‌توانند با پیروزی در بازی به پاداش‌های درون بازی و برخی جوایز فیزیکی از سوی شرکت اینتل دسترسی داشته باشند. این رویداد از ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) شروع شده و تا ۱۳ آپریل (۲۵ فروردین) ادامه پیدا خواهد کرد.

این موارد تنها بخش بسیار ناچیزی از محتوای اضافه شده در بازی توسط این بروز رسانی خواهد بود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک خبر مرتبط به بازی World Of Tank مراجعه فرمایید.

در ادامه‌ی مطلب نیز می‌توانید ویدئوی منتشر شده توسط تیم توسعه‌ی بازی را مشاهده فرمایید.

لینک دانلود


منبع gamespot.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده