// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۸

جایزه بهترین کارگردان اسکار 2018؛ گیرمو دل تورو برای فیلم The Shape of Water

سرانجام برنده رقابت تنگاتنگ میان بهترین کارگردانان سال ۲۰۱۷ در جریان نودمین دوره از مراسم اسکار از سوی داوران آکادمی مشخص شد.

مراسم اسکار 2018 به‌صورت رسمی در حال برگزاری است و اهدای جوایز توسط بازیگران و کارگردانان مطرح دنیای هالیوود به بهترین‌های سال ۲۰۱۷ کماکان ادامه دارد و در یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مراسم، حالا نوبت آن رسیده است که برنده جایزه اسکار بهترین کارگردان را بشناسیم.

در میان افراد مطرحی چون کریستوفر نولان با فیلم جنگی و تحسین شده دانکرک، پل توماس اندرسون با فیلم Phantom Thread که آخرین هنرنمایی دنیل دی لوییس را هم به همراه دارد و گیرمو دل تورو با یک فیلم فانتزی و عمیق دیگر که ما را به یاد هزارتوی پن می‌اندازد، افراد تازه‌کاری مثل جردن پیل با فیلم Get Out و گرتا گرویگ با Lady Bird هم برای به‌دست آوردن این جایزه ارزشمند دندان تیز کرده بودند که در نهایت این گیرمو دل تورو، کارگردان معروف مکزیکی بود که توانست پس از جایزه گلدن گلوب 2018، در نودمین دوره اسکار هم جایزه بهترین کارگردانی را برای فیلم The Sahpe of Water ازان خود کند. برای آگاهی از برندگان دیگر بخش‌های مراسم، همراه زومجی باشید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده