نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶

تصویری جدید از بازی بعدی سازندگان Inside منتشر شد

مدتی پیش باخبر شدیم که استودیوی سازنده‌ی بازی‌هایی چون Inside و Limbo روی پروژه‌ی جدیدی کار می‌کند. هم‌اکنون تصویر مفهومی جدیدی از این بازی در اکانت توییتر این استودیو منتشر شده است.

شکی نیست که بازی‌های Inside و Limbo جزو بهترین آثار مستقلی هستند که تاریخ بازی‌های ویدیویی تابه‌حال به خود دیده. کسب نمرات تکان‌دهنده و جوایز بی‌شمار باعث شده تا استودیوی Playdead هم‌اکنون به یکی از محبوب‌ترین سازندگان مستقل در سراسر جهان تبدیل شود.

چندی پیش بود که باخبر شدیم این تیم خلاق روی بازی جدیدی کار می‌کند، اما اطلاعات چندانی درباره‌ی آن به انتشار نرسید. حالا پس از گذشت مدتی طولانی، اکانت توییتر استودیو پلی دد تصویری را منتشر کرده که به نظر می‌رسد طرحی مفهومی از بازی جدید آن‌ها باشد. توییتی که توسط این استودیو منتشر شد چنین مفهومی داشت:

#GDC 2018، اگر خلاق و پر شور هستید و به دنبال چالش‌های جدید می‌گردید، در GDC سری به ما بزنید. تالار جنوبی، غرفه‌ی شماره ۱۳۵

Playdead

گفتنی است که GDC یا Game Developers Confrence رویدادی است که بازیسازان بزرگ، از سرتاسر جهان در آن گرد هم می‌آیند و تجربیات و آموخته‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند.

نظر شما درباره‌ی این توییت چیست؟ چه انتظاراتی از بازی جدید پلی دد دارید؟


منبع Twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده