// یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Stronghold Kingdoms

بازی موبایل Stronghold Kingdoms اثر جذابی در سبک استراتژیک است که تجربه تقریبا خوبی از سری بازی‌های Stronghold را به موبایل می‌آورد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Stronghold Kingdoms اثر استراتژیک جذابی از استودیو Firefly است که تجربه جذاب و مفرحی از سری بازی‌های Stronghold را به دنیای موبایل آورده است و با داشتن بخش‌های متنوع و آنلاین، سعی داشته است که سرگرم‌کننده ظاهر شود و ویژگی‌های نام‌آشنای این سری بازی‌ها را به بازیکن بچشاند. این تجربه گرچه مشابه نسخه‌های اصلی نیست، اما برای پلتفرم موبایل قابل قبول محسوب می‌شود.

گیم پلی این بازی اندروید بدین صورت است که بازیکن در دو محیط مختلف، قلعه‌های خود را می‌سازد و سعی می‌کند که آن را گسترش دهد. یکی از قلعه‌ها برای ساخت و ساز و کشاورزی ساخته می‌شود و قلعه دیگری برای مصارف جنگی و حضور در بخش‌های آنلاین. هر کدام از این قلعه‌ها ویژگی‌های خاصی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد و وی می‌تواند از المان‌های گسترده‌ای که در اختیارش قرار داده می‌شود، برای استحکام قلعه و تولید محصولات بیشتر استفاده کند. همه این محصولات در ارتباط با یکدیگر عمل می‌کنند و باید بازیکن استفاده درستی از آن‌ها داشته باشد. در Kingdoms شما می‌توانید مشابه نسخه‌های دیگر Stronghold سنگ و چوب تولید و آن‌ها را در انبار ذخیره کنید. کارگران در این بازی نیز مشغول به کار می‌شوند و شاهد لذت خاصی در این بخش هستیم.

Stronghold Kingdoms

گرافیک این بازی آیفون نیز به صورت نوستالژیکی طراحی شده است و شخصیت‌ها و کارگران به خوبی مشغول به کار دیده می‌شوند و شاهد جلوه‌های ویژه مناسبی برای بازی هستیم. اگر بازی Stronghold 2 را بازی کرده باشید، همان ابتدا مشاهده خواهید کرد که محیط بازی چقدر شبیه به این بازی است و حتی عمده موسیقی‌های بازی نیز دقیقا از همان نسخه گرفته شده است. وجود حالت حماسی به خوبی در گرافیک و موسیقی بازی دیده می‌شود و حس خوبی را به بازیکن القا می‌کند، اما نکته‌ای که در مورد این گرافیک باید بگویم این است که طراحی منوها و دسترسی‌هایی که به ابزار و در واقع نوار ابزار بازی داده شده است، بسیار نامیزان است و هنگام کار کردن با آن‌ها خسته می‌شوید و شاهد باگ‌های زیادی در این قسمت‌ها هستیم.

در بخش آنلاین می‌توانید در هر کجای دنیا که بخواهید، قلعه خود را بنا کنید و دیگر بازیکنان را به چالش بکشید. شما با دیگر بازیکنان گروه‌های مختلفی را تشکیل می‌دهید و با توجه به سرعت وصل شدن خود به این دنیا، با نیروهای خود به دشمن حمله‌ور می‌شوید. این بخش به خوبی کار شده است و شما سربازان متنوعی را در اختیار دارید که اتفاقا نشان‌دهنده بخش حماسی و اساطیری دنیای Stronghold است. این سربازان در گرافیک خوبی به دشمنان حمله‌ور می‌شوند و با توجه به نوع استراتژی‌ای که شما انتخاب کرده‌اید، شاهد نبردهای خوبی نیز خواهید بود. پیروزی یا شکست شما، منوط به انتخاب درست سربازان و آرایش نظامی آن‌ها خواهد بود. باید توجه داشته باشید که در ابتدای کار شاید نیروهای کمی در اختیار داشته باشید و نبردها با شانس بالاتری به نفع شما پیش برود؛ اما این روند رفته رفته سخت‌تر می‌شود و ابزارآلات جنگی پیشرفته‌تر و دشمنان سرسخت‌تری روبه‌روی قلعه شما صف‌آرایی خواهند کرد.

Stronghold Kingdoms

شما قبیله‌های مختلفی را در محیط بازی مشاهده خواهید کرد که می‌توانید به این قبیله‌ها حمله یا با آن‌ها ارتباطات تجاری برقرار کنید. این ارتباطات به خواسته‌هایی که طرفین دارند بستگی دارد و شما در صورت داشتن تولیدات گسترده، می‌توانید سکه‌های بیشتری را کسب و نیروهای خود را برای حمله و گسترده کردن سرزمین خود، آماده کنید. این روند همین‌طور پیش می‌رود و شما توانایی این را خواهید داشت که فرماندهان جنگی بیش‌تری داشته باشید و از قدرت بالای آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید دیواره‌های قلعه خود را مستحکم‌تر کنید و از تله‌های انفجاری و دفاعی بهتری نیز بهره ببرید تا در مقابل انبوه عظیم دشمنان، توانایی ایستادگی داشته باشند. هر قدر که در بخش دفاعی بتوانید قدرتمند عمل کنید، به همان صورت تجارت شما با دیگر رقیبان نیز به خوبی پیش خواهد رفت. ساختمان‌ها و کلا محیط بازی، دارای بافت‌های باکیفیتی است و این روند در مورد المان‌های حرکتی و کارهایی که در این محیط انجام می‌شود نیز صادق است. همه این‌ها می‌توانست تجربه بهتری را به بازیکن ارائه دهد، به شرط آن‌که بازی این همه باگ نداشت و یک مقدار روان‌تر اجرا می‌شد.

بازی Stronghold Kingdoms اثر جذابی است که همان حس و حال حماسی سری بازی قلعه را تداعی می‌کند. وجود بخش‌های متنوع و موسیقی دلچسب از فاکتورهای مهمی است که تجربه بازی را لذت‌بخش کرده است، اما در عین حال نباید از مشکلاتی که گرافیک و تجربه کلی بازی دارد چشم‌پوشی کنیم. بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Stronghold Kingdoms


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده