نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

انتشار تریلرها و تصاویر قسمت پایانی فصل هشتم سریال The Walking Dead

شبکه AMC دو تریلر، یک ویدیو و تصاویر متعددی از قسمت پایانی فصل هشتم سریال The Walking Dead را منتشر کرده است.

یکشنبه شب هفته آینده قسمت پایانی فصل هشتم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) از شبکه AMC به‌روی آنتن خواهد رفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پیش نمایش قسمت پایانی فصل هشتم سریال مردگان متحرک منتشر شده است. طبق این پیش نمایش، قسمت ۱۶ فصل هشتم خشم (Wrath) نام دارد و قرار است روز یکشنبه، ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) از شبکه AMC به‌روی آنتن برود. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از این قسمت:

جوامع مختلف به یکدیگر پیوسته‌اند تا برای آخرین بار در برابر ناجی‌ها (Saviors) و نیگان قرار بگیرند و ایستادگی کنند. در این قسمت شاهد یک جنگ تمام عیار خواهیم بود که تنها یک برنده دارد.

همچنین شبکه AMC دو تریلر و یک ویدیو از فصل هشتم سریال The Walking Dead منتشر کرده است. در یکی از این دو تریلر، شاهد تریلر کراس اور دنیای مردگان متحرک هستیم که مورگان قرار است سریال The Walking Dead را به مقصد سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) ترک کند. قسمت ابتدایی فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead قرار است تنها دقایقی پس از پایان فصل هشتم سریال The Walking Dead در روز یکشنبه، ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) از شبکه AMC به‌روی آنتن برود. همچنین در ویدیو منتشر شده، شاهد آزمایش گلوله‌هایی که یوجین برای نیگان و نیروهایش ساخته است، هستیم. شما در ادامه می‌توانید این دو تریلر و ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

علاوه بر این، شبکه AMC تصاویر جدیدی از قسمت پایانی فصل هشتم سریال The Walking Dead را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کار ساخت فصل هشتم سریال The Walking Dead مانند فصل‌های گذشته بر عهده اسکات ام. گیمپل بوده است. این سریال بر اساس کامیک‌های مردگان متحرک اثر رابرت کرکمن تولید و منتشر می‌شود. اندرو لینکولن، نورمن ریداس، ملیسا مک‌براید، جفری دین مورگان، لورن کوهن، چندلر ریگز، لنی جیمز، آلانا مسترسون، جاش مک درمیت، کریستین سراتوس، سث گیلیام، راس مارکاند، آستین آملیو، تام پین، زاندر برکلی، کاری پیتون، استیون آگ، پولیانا مک‌اینتاش و کیتلین نیکون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هشتم سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین سریال The Walking Dead برای فصل نهم تمدید شده است. آنجلا کنگ، معاون تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال The Walking Dead، کار ساخت فصل نهم این سریال را بر عهده خواهد داشت و جانشین اسکات ام گیمپل خواهد شد که ریاست بخش محتوای مجموعه مردگان متحرک را بر عهده گرفته است و وظیفه دارد تا روی محتوای سریال‌های این مجموعه نظارت کند. انتظار می‌رود فصل نهم سریال The Walking Dead در ۱۶ قسمت تولید و پخش آن از پاییز امسال آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده