نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

آپدیت HDR بازی The Witcher 3 برای پلی‌استیشن 4 پرو منتشر شد

استودیو سی‌دی پراجکت رد نهایتا بروزرسانی HDR بازی The Witcher 3: Wild Hunt را برای کنسول پلی‌استیشن 4 پرو منتشر کرد.

سال گذشته استودیو سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که بروزرسانی HDR بازی The Witcher 3: Wild Hunt نهایتا برای کنسول پلی‌استیشن 4 پرو نیز منتشر خواهد شد، اما پس از گذشت چند ماه این سوال برای طرفداران به وجود آمد که این بروزرسانی چه زمانی در دسترس خواهد بود و به این خاطر مارسین موموت، مسئول ارتباطات CD Projekt Red از طریق توییتر تایید کرد که این بروزرسانی همچنان در حال توسعه است. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بروزرسانی سرانجام برای کنسول میان نسلی سونی منتشر شده است.

انتشار این بروزرسانی از طریق وب‌سایت رسمی بازی تایید شده و استودیو سی‌دی پراجکت فهرستی از جزئیات آن را به اشتراک گذاشته است. این آپدیت علاوه بر اینکه پشتیبانی از قابلیت HDR را به بازی اضافه می‌کند، باعث بهینه‌سازی و ثبات بیشتر بازی می‌شود و در کنار بهبود کیفیت بصری، برخی از باگ‌های مربوط به محلی‌سازی‌ها را مرتفع می‌سازد. همچنین طبق اعلام استودیو سی‌دی پراجکت رد، این اصلاحات بر اساس بازخوردهای بازیکنان از زمان انتشار بازی صورت گرفته است.

در حالی که این بهبودها به بزرگی آنچه در کنسول ایکس‌باکس وان ایکس شاهد آن بودیم نیستند، اما این مورد که دارندگان کنسول PS4 Pro نهایتا می‌توانند پیشرفت‌هایی را در بازی The Witcher 3: Wild Hunt مشاهده کنند، رضایت‌بخش است. همچنین اگر از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای هستید، احتمالا از شنیدن اینکه گرالت به عنوان کاراکتر مهمان در بازی SoulCalibur VI حضور دارد، خوشحال خواهید شد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌ سی در دسترس است و این بازی در بررسی زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

«ویچر۳: وایلد هانت» تمام انتظاراتان را برآورده می‌کند و استانداردهایتان را درهم‌ می‌شکند. قصه‌گویی بی‌وقفه‌‌ و فضاسازی تسخیرکننده‌اش از یک سو و ماجراجویی در دنیای تپنده و وسیعش از سویی دیگر، آدم را به معنای واقعی کلمه از کار و زندگی می‌اندازد. این بازی دستاوردی به‌یادماندنی و شگفت‌آور در داستان‌گویی، طراحی مرحله و تکنولوژی است که لیاقت صفت «نسل بعد» را دارد.

شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به بازی را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده