نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

حراج بازی‌های مجموعه Witcher در استیم آغاز شد

بازی‌های مجموعه Witcher و تعدادی از بازی‌های دیگر به مدت محدود با تخفیف در شبکه استیم به فروش می‌رسند.

به مانند همیشه شبکه استیم تعدادی از بازی‌ها را به مدت محدود با تخفیف به فروش می‌رساند و این هفته شاهد تخفیف بازی‌های مجموعه Witcher هستیم. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، تمام بازی‌های این مجموعه محبوب و بسته‌های گسترش‌دهنده آنها با تخفیف همراه شده است و اگر تمایل به تجربه بازی‌های Witcher دارید، شاید بخواهید که از نسخه اول کار را آغاز کنید. این مجموعه به شدت بر داستان فوق‌العاده، کاراکترها و روابط آنها استوار است و داستان یک هیولاکُش با نام گرالت را در دنیایی فانتزی و تاریک روایت می‌کند.

نسخه اول این مجموعه با نام The Witcher یازده سال پیش منتشر شد و بازیکنان در حال حاضر می‌توانند نسخه بهبودیافته آن را در حراج استیم با قیمت ۱.۴۹ دلار خریداری کنند. در سال ۲۰۱۱ نیز شاهد انتشار دنباله این بازی با نام The Witcher 2: Assassins of Kings بودیم که نسخه بهبودیافته آن با قیمت ۳ دلار در این حراجی قابل خریداری است. بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیز آخرین نسخه از این مجموعه به حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و نسخه Game of the Year آن که شامل تمام محتویات بازی است، با قیمت ۲۰ دلار به فروش می‌رسد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کرد که در صورت تمایل می‌توانید آن را از اینجا مطالعه کنید.

اگر ساعات زیادی را صرف انجام بازی‌های مجموعه Witcher کرده‌اید، می‌توانید بازی‌های دیگری را در این حراجی تهیه کنید و به تجربه آن بپردازید. از میان بازی‌های برجسته دیگر این حراجی می‌توان به بازی Plague Inc: Evolved (با قیمت ۶ دلار)، بازی Mount and Blade (با قیمت ۳ دلار) و بسته‌های گسترش‌دهنده این بازی (با قیمت ۳ تا ۷ دلار) و بازی Farm Manager 2018 (با قیمت ۱۷ دلار) اشاره کرد.

شما می‌توانید تمام بازی‌های یادشده را در صفحه حراج استیم مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده