// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲

تریلر بازی Detroit: Become Human با محوریت موسیقی متن

در تریلر جدید بازی Detroit: Become Human، با تلاش‌های سه آهنگساز مختلف بازی، برای ساخت موسیقی متن سه خط داستانی متفاوت این اثر بیشتر آشنا خواهیم شد.

حالا که گام‌های محکم بازی God of War در سال ۲۰۱۸، صنعت بازی را با زلزله‌ای چند ده ریشتری مواجه کرده است، انتظارات از بازی Detroit: Become Human به عنوان دومین بمب بزرگ سونی در سال جاری، بسیار بیشتر از گذشته شده است. جدیدترین اثر دیوید کیج، با تمام حاشیه‌ها و طرفدارانی که تاکنون برای خود دست و پا کرده است، روزهای آخر روند توسعه خود را طی می‌کند و کمتر از ۶ هفته تا انتشار آن فاصله داریم، اما به‌تازگی استودیو Quantic Dream تریلر جالبی از پشت صحنه ساخت موسیقی متن بازی منتشر کرده است که قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

اول از همه احتمالا می‌دانید که در Detroit Become Human با سه شخصیت اصلی با نام‌های کانر، کارا و مارکوس روبه‌رو خواهیم شد که هر کدام درگیر ماجرای متفاوتی می‌شوند. نکته اصلی اینجا است که تیم سازنده بازی، برای هر خط داستانی موسیقی جداگانه‌ای در نظر گرفته است که توسط آهنگسازان مختلفی اجرا می‌شود. به عبارت بهتر، برای اینکه داستان هر کدام از کاراکترها به بهترین شکل ممکن روایت شود، برای هر شخصیت، آهنگساز مجزایی به کار گرفته شده است و تریلر زیر شما را با فضا و کلیت موسیقی حاکم بر هر کدام از خطوط داستانی، آشنا خواهد کرد. نیما فخرآرا، آهنگسازی بخش مربوط به شخصیت کانر را بر عهده دارد و فلیپ شپرد و جان پازانو نیز به ترتیب روی موسیقی متن داستان‌های کارا و مارکوس کار می‌کنند.

دانلود از آپارات

بازی Detroit: Become Human در تاریخ ۴ خرداد به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده