بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom اثری است که می‌تواند حال و هوای شما را عوض کند و دنیایی رنگارنگ و فانتزی‌ای را ارائه دهد. با راهنمای تروفی‌های این بازی همراه زومجی باشید.

مدتی پیش جدیدترین نسخه از سری بازی Ni no Kuni روانه بازار شد تا هواداران این مجموعه بتوانند ماجراجویی جدیدی را تجربه کنند و از آن لذت ببرند. بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom با ارائه یک گیم‌پلی غنی که الهام گرفته از چند سبک مختلف است، توانسته ساعت‌ها سرگرمی را برای مخاطبین خود به‌ارمغان بیاورد. جدای از این مسئله، تروفی‌های بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom شاید در نگاه اول کمی سخت و وقت‌ گیر باشند اما در حالت کلی ساده هستند و به‌راحتی می‌توانید این بازی را پلاتینیوم کنید.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی‌های بازی: ۳ از ۱۰
  • مدت زمانی که طول می‌کشد بازی را پلاتینیوم کنید: ۸۰ ساعت
  • تعداد تروفی‌ها: ۵۱ عدد (۴۴ تروفی برنز، سه تروفی نقره، سه تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم
  • تعداد تروفی‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: صفر تروفی (با این حساب یکی از تروفی‌های بازی به نام Royal Mint نیاز به ۵۰۰ هزار پول دارد که به صورت یکجا داشته باشید. از این‌رو پول خود را خرج نکنید)
  • تروفی‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی روی بازی تاثیر گذار است؟ خیر
  • تعداد دفعات انجام بازی: یک دور

راهنمای تروفی نی نو کونی

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: چپتر اول بازی را تمام کنید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: چپتر دوم بازی را تمام کنید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: چپتر سوم بازی را تمام کنید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: چپتر چهارم را تمام کنید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: چپتر پنجم را تمام کنید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: چپتر ششم را تمام کنید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: چپتر هفتم را تمام کنید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: چپتر هشتم را تمام کنید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: چپتر نهم را تمام کنید.

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: اولین ماموریت دریایی خود را کسب کنید

این تروفی را به صورت خودکار در چپتر پنجم بازی کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: اولین سفر خود را با زیپلین تجربه کنید

در چپتر هفتم بازی این تروفی را به صورت خودکار به‌دست می‌آورید.

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: ۵۰۰ هزار گیلدرز (پول داخل بازی) جمع کنید

دنیای بازی دو واحد پول دارد. اولین واحد پول گیلدرز است که برای خرید اسلحه و لباس‌های جنگی و آیتم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و دومین واحد پول، کینگزگیلدرز نام دارد که برای به ماموریت فرستادن شهروندان و ارتقای ساختمان‌های امپراطوری‌تان مورد استفاده قرار می‌گیرد. به هیچ‌وجه نباید این دو را با یکدیگر یکسان بدانید و برای دریافت تروفی ذکر شده، باید ۵۰۰ هزار گیلدرز را یکجا داشته باشید. به‌عبارتی نباید پول‌های خود را اصلا خرج کنید تا این تروفی را دریافت کنید. دنیای بازی به نحوی طراحی شده است که نیاز خاصی به خرید وسایل ندارید و از آن‌جایی که با فارم کردن می‌توانید سریعا لول آپ کنید، آیتم‌های خوب و کارآمد را توسط دشمنان دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید تا روند پول دریافت کردن خود را سرعت ببخشید.

  • بخش Tactic Tweaker: وارد بخش Cash vs. Kit بشوید و اسکرول را به سمت پول بیشتر قرار دهید و مابقی گزینه‌ها را به سمت دریافت XP بیشتر قرار دهید.
  • در قسمت Evermore Barracks ماموریت More Spoils of War را انجام دهید
  • در قسمت Evermore Explorer’s Guild ماموریت‌های Improved Smash and Grab و Improved Foraging Techniques را انجام دهید
  • در قسمت Evermore Hubble-Bubblery ماموریت‌های Money Magnestism و Quality Control را انجام دهید
  • در قسمت Evermore Elite Barracks ماموریت Even More Spoils of War را انجام دهید
  • در قسمت Evermore Hyper Hubble- Bubblery ماموریت‌های Advanced Money Magnetism و Advanced Quality Control را انجام دهید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: ۱۰۰ صندوق گنج را باز کنید

توضیحات تروفی Royal Treasurer را مشاهده کنید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: ۲۰۰ صندوق گنج را باز کنید

در گوشه و کنار دنیای بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom، صندوق‌های لوت را مشاهده می‌کنید که با باز کردن آن‌ها، می‌توانید‌ آیتم‌های ارزشمندی را کسب کنید. حال باید ۲۰۰ صندوق را در محیط و مراحل بازی باز کنید تا بتوانید دو تروفی ذکر شده را به‌دست بیاورید.

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: ۵۰ Trip Door را آزاد کنید

تریپ دورها درواقع نقاط آبی رنگی در دنیای بازی هستند که با آزاد سازی‌شان می‌توانید به نقاط مورد نظر تلپورت کنید (حکم همان نقاط Fast Travel را دارند).

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: بهترین هدیه را به سنگ جادوگر بدهید

توضیحات تروفی No Stone Unturned را مشاهده کنید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: تمامی سنگ‌های جادوگر بازی را از خود راضی نگه دارید

برای دریافت این تروفی، ویدیو زیر را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: اولین مرحله فرعی خود را کامل کنید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: ۵۰ ماموریت فرعی را تکمیل کنید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: ۱۰۰ مرحله فرعی را انجام دهید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: ۱۵۰ مرحله فرعی را انجام دهید

در دنیای بازی ۱۷۵ مرحله فرعی وجود دارد و شما برای دریافت چهار تروفی ذکر شده باید ۱۵۰ ماموریت را انجام دهید. ماموریت‌های فرعی در سرزمین‌های مختلف و توسط NPCها به شما داده می‌شوند و بعضی از آن‌ها نیز متعلق به شهروندانی هستند که وارد سرزمین‌تان شده‌اند.

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: اولین ماموریت پیغام رسان خود را انجام دهید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: ۵۰ ماموریت تحویل پیغام را انجام دهید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: ۱۰۰ ماموریت تحویل پیغام را انجام دهید

ماموریت‌های Errand، ماموریت‌هایی هستند که در جریان آن‌ها شما باید بسته‌های فروشنده‌های مختلف را به صاحب‌شان برسانید. این ماموریت‌ها از چپتر دوم در دسترس قرار خواهند گرفت که اولین‌شان، Swift Solutions نام دارد و در نقشه بازی، آیتم‌هایی هستند که شکل و شمایل کلاه جادوگران را دارند و می‌توانید آن‌ها را به سادگی پیدا کنید. حال ۱۰۰ ماموریت این چنینی را انجام دهید. برای سهولت کار و پیدا کردن فروشنده‌هایی که این ماموریت‌ها را در دسترس شما قرار می‌دهند، کافی است به نقاطی که در زیر ذکر شده‌اند، بروید.

  • Goldpaw
  • Hydropolis
  • Ding Dong Dell
  • Broadleaf

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: ۱۰۰۰ دشمن را از بین ببرید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: ۲۰۰۰ دشمن را از بین ببرید

این تروفی و مدت زمان طول کشیدن‌اش بستگی به بازیکن دارد. اگر جزو آن دسته از بازیکنانی باشید که مدام مشغول فارم کردن و پاک‌سازی سیاه‌چاله‌های مختلف می‌شوند، به‌راحتی می‌توانید ۲۰۰۰ دشمن را از بین ببرید.

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: اولین هیولای آلوده شده را از بین ببرید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: ۵۰ هیولای آلوده شده را از بین ببرید

در بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom هیولاهایی را مشاهده می‌کنید که دور آن‌ها یک هاله بنفش رنگ قرار گرفته است و این هاله نشان دهنده این است که هیولای مورد نظر آلوده شده است. هیولاهای آلوده بازی قدرت و میزان آسیب رسانی بالایی دارند و حال اگر ۵۰ عدد از این هیولاها را از بین ببرید، می‌توانید دو تروفی ذکر شده را به‌راحتی کسب کنید. البته برای این کار زمانی به سراغ هیولاها بروید که سطح بالایی داشته باشید.

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: ۲۰۰۰ توپ جمع آوری کنید

در دنیای بازی برای اینکه نوار سلامت خود یا نوار انرژی‌تان را پر کنید، باید از توپ‌های سبز و آبی رنگ استفاده کنید. همچنین یک سری توپ‌های زرد رنگ نیز وجود دارد که باعث می‌شوند شخصیت شما نیروی ویژه‌ای را دریافت کند و دشمنان را از بین ببرید. حال در طول مبارزات و پس از آن باید مدام توپ‌های ذکر شده را دریافت کنید تا به رقم ۲۰۰۰ توپ برسند.

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: حالت Awakening خود را آزاد کنید

در تروفی قبل از توپ‌های طلایی رنگ صحبت شد. در واقع این توپ‌های طلایی رنگ با گفتاری ساده‌تر، حالت Awakening شما هستند که در این حالت از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستید و Cooldown قابلیت‌های شما به صفر می‌رسد. توپ‌های طلایی رنگ تنها توسط Lotfy، کینگ‌ میکر شخصیت اصلی، به صورت تصادفی در دسترس شما قرار می‌گیرند. حال با دریافت اولین توپ طلایی، تروفی مربوطه را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: ۵۰ بار در حالت Awakening قرار بگیرید

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: از Higgledyهای یکسان استفاده کنید

در Ni no Kuni II موجودات کوچکی همراه شما هستند که Higgledy نام دارند و در مبارزات کمک حال‌تان خواهند بود. این موجودات کوچک را می‌توانید از طریق بخش مربوطه در امپراطوری‌تان بسازید. اگر دقت کنید بعضی از آن‌ها دارای شاخ هستند یا بعضی دیگر از عینک آفتابی استفاده می‌کنند. حال برای دریافت این تروفی باید از چهار Higgledy که ظاهر یکسانی دارند (رنگ‌شان مهم نیست) استفاده کنید.

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: ۳۰ کتاب موسیقی دریافت کنید

در دنیای بازی تعدادی کتاب موسیقی قرار داده شده است که تعداد زیادی از آن‌ها را با انجام ماموریت‌های مختلف به دست می‌آورید و مابقی در صندوق‌های بازی قرار داده شده‌اند که باتوجه به تروفی دریافت ۲۰۰ صندوق لوت، آن‌ها را راحت کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: اولین شهروند را استخدام کنید

راهنمای تروفی نینوکونی ۲

توضیح: ۵۰ شهروند را استخدام کنید

راهنمای تروفی / نینو کونی ۲

توضیح: ۱۰۰ شهروند را استخدام کنید

شهروند‌های سرزمین خود را می‌توانید به واسطه مراحل فرعی‌ای که در دسترس‌تان قرار داده‌اند، استخدام کنید و برای دریافت این سه تروفی باید ۱۰۳ شهروند بازی را استخدام کنید.

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: اولین غذای خود را بپزید

راهنمای تروفی نینوکونی ۲

توضیح: ۵۰ غذا بپزید

زمانی که در امپراطوری خود قرار دارید، بخشی به نام Evermore Cookshop را خواهید ساخت که در این بخش می‌توانید غذاهای مختلفی را درست کنید. حال برای دریافت این تروفی باید ۵۰ غذای مختلف را تهیه کنید. یکی از نکاتی که برای آشپزی غذاهای مختلف باید رعایت کنید، این است که مدام به فارم کردن دشمنان بپردازید زیرا، هر غذا لازمه‌اش آیتم‌های مختلفی است که از کشتن و گشت و گذار در دنیای بازی به دست می‌آیند.

راهنمای تروفی نینوکونی ۲

توضیح: ۵۰ اسلحه مختلف را بسازید

برای ساخت و ساز اسلحه باید بخش اسلحه امپراطوری خود را راه‌اندازی کنید که در جریان پیش برد داستان بازی، قطعا این بخش را راه اندازی خواهید کرد. حال با انجام تحقیقات مختلف و به‌روزرسانی این بخش، می‌توانید سلاح‌های بیشتری را در دسترس خود قرار بدهید و آن‌ها را بسازید. زمانی که ۵۰ اسلحه را ساختید، این تروفی را دریافت می‌کنید.

راهنمای تروفی / نینو کونی ۲

توضیح: ۵۰ لباس جنگی مختلف را بسازید

برای ساخت لباس‌های جنگی یا همان Armorها نیز باید همانند اسلحه‌ها عمل کنید با این تفاوت که در بخش Armor شاهد قسمت‌هایی نظیر Footwear، Rings و Pendants نیز هستیم که تمامی این موارد جزو تروفی به حساب می‌آیند.

راهنمای تروفی نینوکونی

توضیح: ۵۰ بار جادوهای خود را ارتقا دهید

برای ارتقای جادوهای‌تان باید وارد ساختمان Evermore Spellworks شوید و جادوهایی را که قابل ارتقا هستند ارتقا دهید. با فارم کردن و کشتن هیولاهای بیشتر و همچنین استفاده متعدد از جادوهای‌تان می‌توانید قابلیت ارتقای متعدد آن‌ها را در دسترس قرار دهید.

راهنمای تروفی نینوکونی ۲

توضیح: ۵۰ عدد Higgledy متفاوت بسازید

در اینجا می‌بایست ۵۰ عدد Higgledy متفاوت بسازید. یادتان باشد که نباید از یک گونه باشند و به‌عبارتی باید ۵۰ گونه متفاوت را از طریق بخش مورد نظر (Evermore Higgledy) بسازید. برای اینکه بتوانید گونه‌های مختلف را در دسترس قرار دهید، سعی کنید تحقیق‌های مختلفی را در این بخش انجام دهید.

راهنمای تروفی نینوکونی ۲

توضیح: ۲۰ ساختمان مختلف را در Evermore بسازید

در واقع Evermore نام امپراطوری است که آن را راه‌اندازی خواهید کرد و در جریان بخش داستانی قطعا این تروفی را دریافت می‌کنید.

راهنمای تروفی نینوکونی ۲

توضیح: قلعه اصلی سرزمین Evermore را به سطح چهار برسانید

سطح چهار، آخرین سطحی است که در دنیای بازی به آن خواهید رسید و برای رسیدن به این بخش باید یک سری کار انجام دهید. برای اینکه بتوانید قلعه اصلی سرزمین خود را به سطح چهار برسانید، باید هر ۱۰۳ شهروند دنیای Ni no Kuni II را استخدام کنید و تمامی ساختمان‌های موجود در بازی را بسازید.

راهنمای تروفی نینوکونی ۲

توضیح: اعتبار خود را به رقم ۷۰ میلیون برسانید

اعتبار را زمانی کسب خواهید کرد که ساختمان‌های متعدد را در سرزمین خود بسازید و آخرین رقم مربوط به اعتبار، ۱۰۰ میلیون است و از این‌رو تنها کافی است قلعه اصلی سرزمین خود را به سطح سه برسانید و با ساختن ساختمان‌های مربوط به این سطح، به راحتی این تروفی را کسب کنید.

راهنمای تروفی نینو کونی ۲

توضیح: اولین Skirmish خود را برنده شوید

حالت Skirmish، یکی از جذابیت‌های بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom که از چپتر سوم در دسترس قرار می‌گیرند و زمانی که اولین نبرد را برنده شوید، این تروفی را گسب خواهید کرد. مبارزات Skirmish را در گوشه و کنار نقشه بازی می‌توانید مشاهده کنید که علامت‌اش، یک پرچم نبرد است.

راهنمای تروفی نینوکونی ۲

توضیح: ۵۰ چالش Skirmish را برنده شوید

سعی کنید در کنار انجام Skirmishهای بازی، مراحل فرعی را نیز انجام دهید زیرا بعضی از آن‌ها شامل همین نبردهای Skirmish می‌شوند.

راهنمای تروفی نینوکونی ۲

توضیح: وارد اولین درب رویایی شوید

راهنمای تروفی نینوکونی ۲

توضیح: در یک محیط رویایی به سطح خطر پنج برسید

درب‌های رویایی در واقع دانجن‌های بازی به حساب می‌آیند و زمانی که وارد آن‌ها می‌شوید، یک سطح خطر برای شما در نظر گرفته می‌شود که در بالای تصویر قابل مشاهده است و آخرین سطح، سطح پنج است که شدیدا چالش برانگیز خواهد بود. حال زمانی که به این سطح برسید، تروفی مورد نظر را کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی نینوکونی ۲

توضیح: از ۱۰ درب رویایی با موفقیت خارج شوید

برای شناسایی ۹ درب بازی کار سختی پیش روی ندارید مهم آخرین درب است که یک درب مخفی به حساب می‌آید و شامل یک باس فایت سطح ۹۵ است که پیشنهاد می‌کنم حتما به سطح ۹۵ یا بالاتر برسید و سپس به سراغ آخرین درب بروید. برای پیدا کردن درب مخفی نیز ویدیو درب‌های رویایی بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده