نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷

نینتندو بازی موبایل Dragalia Lost را معرفی کرد

کمپانی نینتندو اعلام کرده است که طی یک همکاری مشترک با Cygames، در حال تولید بازی جدیدی در ژانر اکشن-نقش آفرینی برای گوشی‌های هوشمند است.

همانطور که می‌دانید کمپانی نینتندو طی سال‌های پیشین سیاست‌های کاری خود را به گونه‌ای تنظیم کرده بود که همواره از ساخت بازی برای گوشی‌های هوشمند اجتناب می‌کرد، اما این روند در سال‌های اخیر تغییر کرده و این شرکت با عرضه‌ی بازی‌هایی همچون Super Mario Run ،Animal Crossing: Pocket Camp و Fire Emblem Heroes به این طلسم پایان داده است. اوایل امسال نیز نینتندو اعلام کرد که نسخه‌ی تازه‌ای از بازی Mario Kart و همچنین Mario Kart Tour برای گوشی‌های هوشمند ساخته خواهد شد. در همین راستا به‌تازگی کمپانی نینتندو ساخت بازی جدیدی برای گوشی‌های هوشمند را تایید کرده است؛ یک بازی اکشن-نقش‌آفرینی با نام Dragalia Lost.

از این بازی که مشترکا توسط نینتندو و استودیوی Cygames در حال ساخت است به‌عنوان یک تجربه‌ی تازه و نوین یاد شده است که بنابر ‌پیش‌بینی‌ها تابستان امسال در ژاپن، تایوان، هنگ کنگ و ماکائو عرضه خواهد شد. البته بازیکنان آمریکای شمالی و اروپا نیز مدتی بعد‌تر می‌توانند این بازی را تجربه‌ کنند.

علاوه بر این، کمپانی نینتندو ۵ درصد از سهام قابل‌توجه Cyagames را در قالب این همکاری و قرارداد مشترک خریداری کرده است؛ گرچه اطلاعات دقیقی در مورد جزییات این قرارداد در دسترس نیست.

ماه دسامبر سال گذشته، گزارش‌هایی از تلاش‌های نینتندو برای همکاری با شرکت‌های مختلف در راستای تولید بازی برای گوشی‌های هوشمند نیز به گوش می‌رسید و در همان گزارش‌ها نام GungHo به‌عنوان یکی از شرکت‌هایی که نینتندو قصد همکاری با آن‌ها را داشته است به چشم می‌خورد، اما در هیچ‌کدام از این خبرها نامی از Cygames برده نشده بود.

لازم به ذکر است که کمپانی نینتندو هم‌اکنون در حال همکاری با DeNA برای ساخت بازی‌های موبایل است؛ شرکتی که ۱۰ درصد از سهام آن توسط نینتندو خریداری شده و از آن‌جا که DeNA نیز خود صاحب بیش از ۲۰ درصد سهام Cygames است پس می‌توان تصویر تقریبا واضحی از ارتباط و سطح همکاری این سه شرکت در ذهن ترسیم کرد.

در نهایت، هنوز اطلاعات بیشتری از بازی Dragalia Lost در دسترس ما قرار نگرفته است و به‌محض انتشار اخبار تازه‌، اطلاعات جدیدی در مورد این بازی اکشن-نقش‌آفرینی تازه‌ی نینتندو در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده