نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۶

سومین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 روز چهارشنبه منتشر خواهد شد

راک استار گیمز با انتشار پست جدیدی از انتشار تریلر سوم بازی Red Dead Redemption 2 در روز چهارشنبه خبر داد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

امروز شرکت راک استار گیمز با انتشار عکس جدیدی در وب‌سایت رسمی و شبکه‌های اجتماعی خود خبر از انتشار تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 داد. براساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، این تریلر در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۱۹:۳۰ در کانال یوتیوب و وب‌سایت رسمی شرکت راک‌استار گیمز منتشر خواهد شد. همچنین، این شرکت در کنار اعلام این خبر، عکس جدیدی از این بازی را منتشر کرده است که انتظار را برای بازی سخت می‌کند. تریلر جدید بازی Red Dead Redemption II سومین تریلر از این بازی است که شاهد جزئیات جدیدی از بازی خواهیم بود.

Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 سومین بازی از مجموعه بازی‌های Red Dead است که داستان این نسخه قبل از اتفاقات بازی Red Dead Redemption‌ که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، رخ خواهد داد. در این بازی، بازیکنان کنترل شخصیت آرتور مورگان را در دست خواهند داشت و یک ماجرای اکشن و ماجراجویی را در جهان غرب وحشی تجربه خواهند کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، بازی Red Dead Redemption II یک بخش چندنفره شبیه به بازی GTA Online خواهد داشت.

بازی Red Dead Redemption 2 در روز ۴ آبان سال ۱۳۹۷ برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده