// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی This War of Mine را به مدت چهار روز رایگان تجربه کنید

علاقه‌مندان به بازی This War of Mine هم‌اکنون می‌توانند این بازی را روی استیم به مدت چهار روز رایگان تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران کامپیوتر به‌واسطه استیم می‌توانند این آخر هفته میلادی، بازی This War of Mine را به صورت رایگان تجربه کنند. به‌عبارتی کاربران از امروز تا تاریخ ۱۹ فروردین ماه (هشت آوریل) قادر به تجربه این بازی روی استیم به صورت رایگان هستند و دلیل این رویداد، بازی بعدی استودیو ۱۱ بیت (11 Bit Studio)، سازنده بازی This War of Mine، است. طبق گفته سازندگان، بازی Frostpunk در اواخر ماه جاری میلادی عرضه می‌شود.

پس از تجربه بازی اگر علاقه‌مند به تهیه نسخه اصلی شدید، می‌توانید با تخفیفی که روی بازی اعمال شده است، بازی This War of Mine را با قیمت ۶ دلار از فروشگاه استیم خریداری کنید. بازی This War of Mine یک اثر جنگی معمولی نیست بلکه شما در نقش تعدادی بازمانده قرار خواهید گرفت که باید برای زنده‌ماندن تلاش کنید. از آن‌جایی که با یک بازی در سبک بقا طرف هستیم، گشت و گذار در محیط و پیدا کردن آیتم‌های مختلف، مهم‌ترین موردی است که باید آن را انجام دهید.

بازی This War of Mine توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات نقد خود از این بازی نوشت:

نسخه فارسی بازی این جنگ من، تجربه‌ای احساسی و به زبان فارسی در شهری محاصره شده است که با ارائه‌ی شخصیت‌های داستانی متفاوت، گیم‌پلی پر محتوا و تغییر پذیر با توجه به تصمیماتی که می‌گیرید، حس و حال واقعی یک جنگ خونین را به تصویر می‌کشید. هرچند بعد از ساعتی تجربه بازی شاهد یکنواختی و تکراری شدن This War of Mine هستیم، اما هنوز هم ایده پشت ساخت آن و مخفی‌کاری در مراحل و تلاش برای زندگی در این جنگ من،‌ متفاوت با تمام ساخته‌هایی است که تجربه کرده‌اید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده