نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تبلیغ تلویزیونی بازی Detroit: Become Human شخصیت مارکوس را به نمایش در می‌آورد

تبلیغ تلویزیونی جدید بازی Detroit: Become Human یکی از کاراکترهای اصلی بازی و انتخاب‌هایش را نشان می‌دهد.  

در تازه‌ترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از بازی ماجراجویی Detroit: Become Human منتشر کرده است. این ویدیو بسیار کوتاه است، زیرا از قالب تبلیغات تلویزیونی متداول پیروی می‌کند، اما به هر شکل بخش‌هایی از بازی Detroit: Become Human را به نمایش در می‌آورد. این ویدیو به مانند تبلیغ تلویزیونی قبلی روی این واقعیت تمرکز دارد که تمام انتخاب‌هایی که کاراکترها در طول بازی انجام می‌دهند، توسط بازیکنان اتخاذ می‌شوند، اما این‌بار همه چیز درباره مارکوس، یکی از شخصیت‌های اصلی بازی است.

مارکوس یکی از رهبران گروه‌های شورشی اندروید‌ها به حساب می‌آید و احتمالا با خود می‌گویید که او به ظاهر، ساده‌ترین شخصیت اصلی بازی است؛ اما مارکوس شخصیت عمیقی دارد. این تریلر را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

چندی قبل استودیو کوانتیک دریم اعلام کرد که ساخت بازی Detroit: Become Human به پایان رسیده است و این بازی در تاریخ چهارم خردادماه (۲۵ می) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین به تازگی اعضای وب‌سایت گیم‌اسپات موفق به تجربه بازی Detroit: Become Human و گفتگو با دیوید کیج شدند و مدتی قبل تصاویر تازه‌ای از بازی منتشر شد که کاراکترهای اصلی داستان را در کنار شخصیت‌های فرعی به نمایش در آورد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Detroit: Become Human را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده