نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵

بازی‌های Just Cause 4 ،Gears of War 5 و Splinter Cell جدید، در یک خرده فروشی لیست شدند

یک خرده فروشی لیستی از بازی‌های معرفی‌نشده‌ای را منتشر کرده که تعجب همگان را برانگیخته؛ لیستی شامل نام‌هایی چون Splinter Cell ،Just Cause 3 ،Rage 2 و حتی بازی‌هایی چون Gears of War 5 و Forza Horizon 5.

یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های جهان به تازگی لیستی را منتشر کرده است که شامل بازی‌های شدیدا مورد انتظار و البته معرفی‌نشده‌ای است که انتظار می‌رود هر یک بعدا در آینده‌ی نامعلومی معرفی شوند؛ بازی‌هایی چون Just Cause 4 ،Gears of War 5 و حتی یک نسخه‌ای جدید از سری Splinter Cell.

البته اشاره به این مسئله نیز ضروری است که این موارد می‌توانند صرفا صفحاتی باشند که به منظور آمادگی برای معرفی این بازی‌ها ساخته شده‌اند. دیدن اسامی بازی‌های معرفی‌نشده در این لیست لزوما به معنای معرفی قریب‌الوقوع آن‌ها نیست. شعبه‌ی کانادای Walmart حتی بازی‌هایی چون Rage 2 ،LEGO DC Villains و Borderlands 3 را نیز لیست کرده است.

walmart

البته تعدادی عوامل دیگر نیز وجود دارند که بی‌اعتمادی به این لیست را بیشتر می‌کنند؛ مثلا لیست شدن بازی Forza Horizon 5 از همین موارد است؛ چون حتی نسخه‌ی چهارم سری نیز هنوز معرفی نشده است! شاید این یک اشتباه تایپی بوده باشد که به Forza Horizon 4 اشاره دارد.

با اینکه نام بردن از بازی Rage 2 نیز کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما Bethesda پیشتر نیز درباره‌ی آن صحبت کرده بود. بازی LEGO DC Villains البته شرایط متفاوتی دارد. پیشتر هم در ابتدای سال گزارش‌هایی مبنی بر ساخت این بازی منتشر شده بود؛ درست همان زمانی که بازی LEGO Incredibles در حال معرفی اولیه بود.

درباره‌ی Borderlands 3 می‌توان گفت که Gearbox در گذشته بارها و بارها به این بازی اشاره کرده است و حتی احتمال معرفی شدن آن در E3 نیز کم نیست. چیزی که در حال حاضر آن را محتمل می‌دانیم این است که حدود ۹۰ درصد از تمرکز و توانایی تیم گیرباکس روی این بازی متمرکز شده.

walmart

این دومین بار است که بازی‌ای با نام Splinter Cell توسط خرده‌فروشی‌های بزرگ لیست می‌شود. این بازی پیش‌تر هم در ماه مارس یک بار دیگر توسط شعبه‌ی کانادای فروشگاه آمازون لیست شده بود. جدای از همه‌ی این مسائل، یوبی سافت شخصیت اصلی این سری یعنی سم فیشر را در بازی Ghost Recon: Wildlands نشان داده بود. به همین دلیل است که مدارک و سرنخ‌هایی که خبر از وجود یک Splinter Cell تازه می‌دهند هر روز داغ‌تر می‌شوند. احتمالا می‌توانیم معرفی این بازی را در E3 2018 شاهد باشیم.

لازم است یک بار دیگر به این مسئله اشاره کنیم که شعبه‌ی کانادای Walmart احتمالا صرفا خود را برای معرفی این بازی‌ها آماده می‌کرده؛ شاید به این امید که بتوان آن‌ها را ماه دیگر در رویداد E3 مشاهده کرد. هیچ‌کدام از این بازی‌ها تابه‌حال به صورت رسمی معرفی نشده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده