نویسنده: رضا اکبری
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵

آغاز تخفیف های استیم با تمرکز روی Rick and Morty و بازی‌های ادالت سوییم

در جدید‌ترین فروش میان هفته‌ای Steam، شرکت ولو به سراغ Adult Swim رفته که ناشر بازی‌هایی مانند Rick and Morty: Virtual Rick-Ality و Rain World است.

فروشگاه استیم تخفیف‌های میان هفته‌ای خود را مشخص کرد. در این هفته PC گیمر‌ها می‌توانند بازی‌های منتشر شده توسط Adult Swim را با تخفیف‌هایی تا سقف ۹۰ درصد خرید کنند. این فروش شامل بازی‌های جذاب و دوست‌داشتنی‌ای می‌شود که ژانر‌های مختلفی را نیز در بر می‌گیرد. این تخفیف‌ها تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.

بخشی از این تخفیف مربوط به بازی زیبای Rick and Morty: Virtual Rick-Ality از سری ریک و مورتی است که با ۵۰ درصد تخفیف از ۲۹.۹ دلار به قیمت ۱۴.۹۹ دلار رسیده است. این بازی توسط Owlchemy Labs ساخته شده است و برای هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive ،Oculus Rift و هدست‌های Windows Mixed Reality عرضه شده است. بازیکنان در این بازی کنترل همزاد Morty Smith را به عهده دارند که نوه‌ی پروفسور و دانشمند دیوانه Rick Sanchez است. در حین بازی ریک درخواست‌هایی را به بازیکن می‌دهد؛ از کار‌های بسیار پیش پا افتاده گرفته تا کار‌های بسیار تخصصی مانند شستن رخت‌ها تا تعمیر فضاپیما.

از دیگر آثاری که در تخفیف‌های میان هفته‌ای بازی‌های Adult Swim هستند، می‌شود به بازی Battle Chef: Brigade با قیمت ۱۳.۹۹ دلار، بازی DESYNC با قیمت ۵.۰۹ دلار، Oblituzs با قیمت ۲.۹۹ دلار، Rise and Shine با قیمت ۵.۹۹ دلار، Super Puzzle Platformer با قیمت ۰.۷۹ دلار و بازی Zenizenzic با قیمت ۰.۹۹ دلار اشاره کرد. در ادامه‌ی صحبت‌هایمان باید به تخفیف‌های دیجیتالی کنسول ایکس باکس وان اشاره کرد که هم‌اکنون در سایت آمازون در جریان است و در کنار آن باید نیم نگاهی هم به تخفیف‌های اردیبهشت-خرداد فروشگاه Fanatical داشت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده