نویسنده: میثم خلیل زاده
// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰

فوکوس ۲: قدم به دنیای پسا آخرالزمانی Horizon Zero Dawn با سازندگان بازی

در دومین قسمت فوکوس، بخش ویدیویی جدید زومجی، پای صحبت سازندگان بازی Horizon Zero Dawn، ساخته استودیوی گوریلا گیمز نشسته‌ایم تا از پیچ‌وخم ساخت این بازی زیبا خبردار شویم.

بی‌شک برای ساخت بازی‌های ویدیویی بزرگ، به ویژه بازی‌های انحصاری AAA، هزاران نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم، در طول چندسال درگیر توسعه محصولی زیبا می‌شوند. اما آنچه در انتها به دست بازیکنان می‌رسد، اثری تکمیل شده و به دور از اطلاعاتی از روند پر فراز و نشیب ساخت و توسعه‌ بازی است. به همین دلیل توسعه‌دهندگان به‌دنبال عرضه بازی، ویدیوهایی مستندی را با حضور بازیسازان منتشر می‌کنند تا گیمرها هرچه بیشتر با ایده اولیه، مراحل توسعه، چالش‌های تیم سازنده و در مجموع پشت پرده محصولی که عاشق آن هستند، آشنا شوند.

فوکوس، نام بخش ویدیویی جدید زومجی است. اینجا دقیقا همان‌جایی است که به پشت پرده ساخت بازی‌ها می‌رویم؛ سراغ مصاحبه‌های هیجان‌انگیز با کارگردان‌های معروف را می‌گیریم و به پشت پرده هرچیزی درباره بازی‌ها پی‌ می‌بریم؛ آن‌هم با دوبله فارسی

در دومین قسمت از برنامه فوکوس، به سراغ یک بازی زیبا رفته‌ایم که با داستان‌سرایی فوق‌العاده‌اش، بسیاری از بازیکنان را محو خود کرده بود. بازی Horizon Zero Dawn نه‌تنها برای بازیکنان، بلکه برای گوریلا گیمز نیز محصولی متفاوت از مجموعه‌های سابق این کمپانی بود. در این ویدیو از زبان توسعه‌دهندگان، سفری می‌کنیم به روند ساخت بازی هورایزن، تا هرچه بیشتر به نحوه شکل‌گیری این اثر زیبا پی ببریم.

امیدواریم از تماشای این برنامه لذت ببرید. 

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده