نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۸: از بهترین بازی های جهان باز تا همه چیز درباره Red Dead Redemption 2

در لودینگ هشتم، می‌خواهیم یکی از جذاب‌ترین زانرهای بازی‌های ویدیویی یعنی بازی‌های جهان‌باز را مورد بررسی قرار دهیم و تمام اطلاعات بازی Red Dead Redemption 2 را مرور کنیم.

چند وقت پیش بالاخره تریلر سوم بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد و همه ما مشتاقان بازی‌های ویدیویی را برای اثر جدید راک‌استار که قرار است آبان امسال منتشر شود، هیجان‌زده کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم جدیدترین قسمت لودینگ را به بازی‌های جهان باز یا همان Open World اختصاص دهیم. ژانری که به علت آزادی عملی که در اختیار گیمر قرار می‌دهد، همیشه در زمره ژانرهای فوق‌العاده محبوب قرار داشته است.

در این قسمت از لودینگ، به معرفی پنج بازی برتر ژانر جهان‌باز می‌پردازیم. مثل همیشه،‌ در قسمت دماسنج، نگاهی می‌اندازیم به مهم‌ترین و غیرمهم‌ترین (!) اخبار هفته و در بخش آنالیز، از تفاوت بازی‌های سندباکس با جهان‌باز می‌گوییم. اما این همه آیتم‌های قسمت هشتم لودینگ نیست. در بخشی دیگر از لودینگ این هفته، به بررسی تریلرهای منتشر شده از رد دد ردمپشن ۲ می‌پردازیم و هر آنچه را که در رابطه بازی می‌دانیم، مرور می‌کنیم. در بخش از زومجی بپرسید هم مثل همیشه به سوالات شما پاسخ داده‌ایم و همچنین نظر شما را در رابطه با بهترین بازی جهان‌باز جویا شده‌ایم. شما را به تماشای هشتمین قسمت از لودینگ دعوت می‌کنیم:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده