// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

بازی Ride 3 معرفی شد

استودیو Milestone با انتشار تریلری، جدیدترین نسخه از مجموعه بازی موتور سواری Ride را معرفی کرد که پاییز امسال منتشر خواهد شد.

استودیو مایل استون به طور رسمی از بازی Ride 3 رونمایی کرد که قرار است در ادامه دو نسخه قبلی این مجموعه که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ منتشر شده بودند، باز هم طرفداران دنیای موتورسواری را به سوی خودش بکشاند. بازی Ride 3 قرار است با موتور Unreal Engine 4 ساخته شود و از این لحاظ احتمالا شاهد بهبودهایی در بخش گرافیکی بازی خواهیم بود. این اثر برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر تایید شده است.

نسخه جدید مجموعه راید قرار است از لحاظ شخصی‌سازی‌ها و همچنین القای یک حس واقعی و طبیعی، پیشرفت‌های زیادی را تجربه کند و علاوه بر این، چند موتورسیکلت و پیست جدید نیز به بازی اضافه خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به مسیرهای مربوط به مسابقات گرندپریکس و سوپرموتو اشاره کرد. همچنین مسیرهای شهری و جاده‌ای نیز در Ride 3 وجود دارند و ضمنا مسابقات درگ نیز اضافه خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های مهم بازی، حالت Livery Editor است که به شما اجازه می‌دهد با بیش از ۵۰۰ مورد قطعه مختلف که برای‌تان فراهم شده است، به شخصی سازی موتور خود بپردازید. ضمنا تیم سازنده اشاره کرده است که هوش مصنوعی و فیزیک بازی نیز بهبودهایی را تجربه خواهد کرد. همچنین حالت Career Mode بازی نیز دچار تغییراتی شده است که آن را به بخش‌های مختلفی بر اساس نوع موتورها، سازنده آن و همچنین نوع مسیرها و پیست‌ها تقسیم می‌کند. بازی راید 3 در تاریخ ۱۷ آبان منتشر می‌شود که در زیر می‌توانید تریلر معرفی و برخی از تصاویر اولیه منتشر شده از آن را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده