نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

بسته الحاقی Aquatic بازی Minecraft منتشر شد

بسته الحاقی Aquatic بازی Minecraft در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و پلتفرم‌های دیگر قرار گرفت.

آیا درباره دریای آبی ژرف خیال‌پردازی می‌کنید؟ تمام نیاز‌های دریایی خود را با بسته گسترش‌دهنده Aquatic (آبزیان) بازی Minecraft که فاز اول بروزرسانی آن در حال حاضر در دسترس کاربران ایکس باکس وان، کامپیوتر و پلتفرم‌های دیگر قرار گرفته است، رفع کنید.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، از حالا زمانی که بازیکنان در بلوک‌های آبی رنگ دنیای ماینکرفت به غواصی بپردازند، تنها شاهد ژرفای بی‌پایان با ساختمان‌های پراکنده نخواهند بود و اکنون می‌توانند دلفین‌ها، انواع جدیدی از ماهی‌ها، مرجان‌ها، خزه‌ها، علف‌های دریایی، گنجینه‌های مدفون و موارد دیگری را مشاهده کنند. همچنین دریاها از حالا به ۹ زیست‌بوم مختلف یخ‌زده، عمیق یخ‌زده، سرد، عمیق سرد، ولرم، عمیق ولرم، معمولی، عمیق معمولی و گرم تقسیم می‌شوند.

این بسته گسترش‌دهنده به صورت رایگان برای تمام کاربران گوشی‌های موبایل، PC، Xbox One، هدست واقعیت مجازی Gear VR، آکیولس ریفت و پلتفرم‌های واقعیت ترکیبی در دسترس است. همچنین کسانی که نسخه جاوای بازی را در کامپیوتر تجربه می‌کنند، به زودی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. بازیکنان ایکس‌باکس وان نیز باید آخرین نسخه بازی را از فروشگاه ایکس باکس دانلود کنند.

تا به این لحظه استودیو موجانگ و کمپانی مایکروسافت اعلام نکرده‌اند که این بسته گسترش‌دهنده چه زمانی در دسترس کاربران پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت و چه زمانی شاهد انتشار فاز دوم بروزرسانی مربوطه خواهیم بود. اخیرا کمپانی Microsoft اظهار داشت که بازیکنان کنسول Nintendo Switch از تاریخ سی‌ویکم خردادماه (۲۱ ژوئن) قادر به کسب اچیومنت‌های ایکس باکس لایو خواهند بود. شما می‌توانید جزئیات مربوط به فاز اول بروزرسانی بازی را از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Minecraft

Minecraft

Minecraft


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده