// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

استودیو 343 Industries در حال کار روی نسخه بعدی Halo است

مدیر روابط عمومی سری Halo در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرد که استودیو 343 اینداستریز، در حال توسعه نسخه بعدی Halo است.

چندی پیش بود که بازی Halo: Fireteam Raven معرفی شد. یک بازی آرکید و به‌ظاهر جذاب که قرار است تجربه متفاوتی را در دسترس کاربران این سری قرار بدهد و البته این خبر با واکنش تعدادی از کاربران نیز مواجه شد. آن‌ها بر این عقیده بودند که چرا مایکروسافت به‌جای معرفی نسخه جدید مجموعه Halo، منابع خود را خرج ساخت یک بازی آرکید از این سری کرده است. در همین راستا، برایان جرارد، مدیر روابط عمومی سری هیلو، اعلام کرده است که بازی Halo: Fireteam Raven هیچ تاثیری روی کار استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries) نگذاشته است و آن‌ها در حال کار روی نسخه بعدی هیلو هستند که حال یا Halo 6 نام دارد یا در آینده اسم دیگری برای آن انتخاب می‌شود.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، برایان جرارد در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که بازی آرکید Halo: Fireteam Raven توسط دو استودیو Raw Thrills و Play Mechanix توسعه داده شده و استودیو ۳۴۳ اینداستریز در روند ساخت بازی تاثیر گذار بوده است، اما به‌طور مستقیم نقشی نداشته است. برایان جرارد در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که ساخت این بازی حکم همان کتاب‌ها و اسباب بازی‌هایی را دارد که در کنار بازی اصلی ساخته می‌شوند.

نکته‌ی جالب سری هیلو این است که بین نسخه چهارم و پنجم، سه سال فاصله قرار داشت و حال سه سال از عرضه بازی Halo 5: Guardians می‌گذرد و اگر بخواهیم به این مورد تکیه کنیم، در نمایشگاه E3 2018 شاهد بازی Halo 6 خواهیم بود. پنجمین قسمت اصلی از سری هیلو توانسته بود از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات نقد خود نوشته بود:

Halo 5: Guardians درست همان چیزی است که می‌توان آن را یک تیراندازی اول شخص کامل نامید. اگر فقط و فقط استودیو 343 اینداستریز قادر بود آن تبلیغات باشکوهی که به نمایش گذاشت را در داستان خود بازی پیاده کند، این اثر حتی بیشتر از این‌ها می‌توانست در این سبک خودنمایی کند. چرا که سری Halo علاوه بر گیم‌پلی، همیشه یک داستان عالی را روایت کرده، اما Guardians با این‌که داستان خیلی خوبی داشت، اما به شکلی نادرست در طول بازی روایت شد. اگر از این موضوع چشم پوشی کنیم، شما یک گیم‌پلی عالی و بی‌نقص در کنار مسابقات چندنفره شدیدا جذاب را در این بازی خواهید داشت.

در انتها نظر شما هواداران سری Halo و کاربران زومجی چیست؟ تا چه انداز مشتاق معرفی بازی Halo 6 هستید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده