نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱

همکاری انویدیا با دایس برای توسعه نسخه پی سی Battlefield V

طبق اعلام کمپانی انویدیا، این شرکت در توسعه نسخه کامپیوتر بازی Battlefield V با استودیو دایس همکاری می‌کند تا این نسخه، بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد. 

بازی Battlefield V چند روز پیش در جریان رویدادی رسما رونمایی شد و قرار است برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی انویدیا، به عنوان یکی از دو غول اصلی فعال در زمینه تولید کارت‌های گرافیکی، اعلام کرده که در توسعه نسخه پی سی بازی Battlefield 5، با استودیو دایس همکاری دارد. 

در پی همکاری این دو شرکت، انویدیا قرار است پس از انتشار بازی بتلفیلد V، آپدیت درایور جدیدی برای کارت‌های گرافیکی خودش منتشر کند تا بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشند. از طرف دیگر، برنامه GeForce Experience انویدیا قرار است بهترین تنظیمات ممکن را برای این بازی بسته به سخت‌افزار شما پیشنهاد بدهد. همچنین در پی این همکاری، نسخه کامپیوتر بازی با بهترین و زیباترین حالت ممکن در این پلتفرم اجرا خواهد شد و همکاری مهندسین انویدیا با دایس، باعث خواهد شد تا شاهد یک نسخه پی‌سی با‌کیفیت باشیم. 

در دیگر اخبار مرتبط با بازی Battlefield V، شما می‌توانید چکیده‌ای از تمام اطلاعات و ویژگی‌های این بازی شوتر اول‌شخص را در مقاله‌ای که برای این منظور در زومجی نوشته‌ایم، مطالعه کنید. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده