نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

جدیدترین تصاویر مفهومی بازی Battlefield V منتشر شد

جدیدترین تصاویر مفهومی منتشر شده از بازی Battlefield V، نبرد در نروژ و آفریقای شمالی را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

پنجمین قسمت از مجموعه‌ی محبوب بتلفیلد، به تازگی و با انتشار یک تریلر جذاب و دیدنی معرفی شد. هنوز اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست اما با توجه به صبحت سازندگان از کمپانی دایس و آنچه که در مراسم رونمایی بازی دیده شد، قرار است با یک سیستم شخصی‌سازیِ کاراکتر گسترده‌ طرف شویم؛ به هرحال فعلا تنها اطلاعات قابل استناد منتشر شده از بازی، از زبان سازندگان آن و انتشار اولین تریلر این اثر نقل و دیده شده‌اند. حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی دایس یک سری تصویر مفهومی (Concept Art) جدید از بازی منتشر کرده است که در آن‌ها میدان‌های نبردی که به احتمال زیاد در این بازی قرار است در آن‌ها قدم بگذاریم به نمایش درآمده‌اند.

استودیو DICE در اکانت توییتر خود یک پست جدید با محوریت بازی Battlefield V گذاشت و برای اینکه هوداران را بیشتر به هیجان بیاورد، چند تصویر مفهومی جدید از بازی را منتشر کرد. این کمپانی در پست مذکور، چنین مطلبی را نوشته است:

فکر می‌کنید که کاملا با جنگ جهانی دوم آشنایی دارید و تمام وقایع آن را دیده‌اید؟ میدان‌های نبرد بسیار زیادی وجود دارد تا با آن‌ها آشنا شوید. نروژ؟ شمال آفریقا؟ این یک جنگ جهانی دوم است که هرگز در صنعت گیم ندیده بودید.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که محتوای موجود در این تصاویر که تحت نام «کاوش در کانپست آرت» منتشر شده‌‌اند، دقیقا در خود بازی هم وجود خواهد داشت یا نه و ممکن است که کمپانی دایس کانسپت‌آرت‌هایی را که قرار نیست از آن‌ها در ساخته بازی استفاده شود منتشر کرده است. اما با توجه به جمله‌ای که سازندگان بارها درباره این بازی گفته‌اند، یعنی:

این تجربه‌ای از جنگ جهانی دوم در صنعت گیم است که قبلا با آن مواجه نشده‌اید.

با اثری کاملا جدید طرف هستیم که به احتمال زیاد قرار است در محیط‌های بازی را تجربه کنیم که قبلا نکرده بودیم.

همانطور که ذکر شد، سازندگان بازی این جمله را به دفعات درباره‌ی Battlefield 5 تکرار کرده‌اند و این اولین باری نیست که چنین جمله‌ای از آن‌ها نقل می‌شود؛ به عنوان مثال، مدیر عمومی کمپانی دایس در یکی از مصاحبه‌هایش درباره شباهت‌ها و تفاوت‌های Battlefield V به قسمت‌های قبلی این مجموعه، چنین جمله‌ای را گفت:


ما می‌خواستیم تا با ارائه دادن تصاویر آشنا از این سری، صحنه‌هایی غیرمنتظره خلق کنیم و باور مردم از این دوره (جنگ جهانی دوم) را به چالش بکشیم.

از نظر ما Battlefield V اثری است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ناگفته‌های جنگ جهانی دوم را ببیند و با آن‌ها آشنا شود؛ رویداهایی ناگفته از نبردهایی در جنگ دوم جهانی که دنیای مدرن را شکل داد.

صرف نظر از مواردی که ذکر شد، اگر از این تصاویر مفهومی در ساخت بازی استفاده شود، می‌توان منتظر میدان‌های نبرد متنوع و عمیقی باشیم. در گالری زیر سه تصویر را مشاهده می‌کنیم؛ یکی از آن‌ها منطقه‌ای کویری را نمایش می‌دهد، دیگری یک محل پوشیده از برف و بمباران شده را نشان می‌دهد و در پایان، یک دشت گندمی را می‌بینیم که در پسِ آن یک تانک در حال سوختن است. 

Battlefield V

Battlefield V

Battlefield V

بازی بتلفیلد V این اواخر در صدر اخبار بازی‌های ویدئویی بود؛ خبرهایی که کاملا مثبت نبودند و در برخی از آن‌ها مواردی جالب و ویژه یافت می‌شد؛ مثل واکنش منفی تعداد زیادی از هواداران به عدم صحت وقایع تاریخی بازی و البته عمیق‌تر شدن بخش شخصی‌سازی آن. بازی بتلفیلد 5 در تاریخ بیست و هفتم مهر برای Xbox One، PS4 و PC منتشر خواهد شد. امکان پیش‌خرید این بازی از الان در دسترس قرار گرفته است و افرادی که نسخه دیلاکس دیجیتالی بازی را پیش‌خرید کنند، سه روز زودتر به آن دسترسی خواهند داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده