// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

عکس جلد بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

کمپانی RoskStar Games باکس آرت بازی Red Dead Redemption 2 را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرد.

دیروز جدیدترین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد و این تنها اطلاعات جدید این اثر مورد انتظار نبود؛ بلکه عکس جلد این بازی نیز در وب‌سایت رسمی راک‌ استار گیمز (RoskStar Games) و همچنین آمازون منتشر شد. طرح جلد این بازی وسترنی، کاراکتر اصلی این بازی یعنی آرتور مورگان را با هفت تیرش نشان می‌دهد. گفتنی است که شخصیت یاد شده به عنوان یک کاراکتر جدید در این نسخه ظاهر می‌شود و در نسخه‌های پیشین دیده نشده است. همچنین در این تصویر هفت سوارکار را می‌بینیم که جزو اعضای گروه Van der Linde هستند.

یکی دیگر از موارد یافت شده در عکس، مربوط به ستاره‌های پرچم ایالت متحده می‌شود که در قسمت پایینی دیده می‌شود. طراحی عکس جلد بازی در رنگ پس زمینه قرمز و نارنجی انجام شده است که در پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید.

Red Dead Redemption 2

وقایع بازی Red Dead Redemption  در سال ۱۸۹۹ در آمریکا اتفاق می‌افتد و در قالب یک پیش‌ در آمد، داستان ۱۲ سال پیش از وقایع Red Dead Redemption را روایت می‌کند. داستان از جایی شروع می‌شود که مورگان به همراه گروه خود پس از یک دزدی ناموفق از بانک، پا به فرار گذاشته‌اند و تمامی ماموران به دنبال وی هستند.

راک‌استار گیمز در مورد داستان بازی در وب‌سایت رسمی خود نوشت:

گروه‌های مختلفی از جامعه قصد دارند که گروه را از هم بپاشند و آرتور باید تصمیم خود را بگیرد و از بین افراد مهم زندگی وی و اعضای گروهش که آن را بزرگ کرده‌اند، یک سمت را انتخاب کنند.

همچنین در تریلری که دیشب منتشر شد می‌توانید صحنه‌هایی از دزدی را مشاهده کنید که گویا بخشی از گیم پلی بازی را نیز تشکیل می‌دهد.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۴ آبان ۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸) برای ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. کمپانی راک‌استار گیمز اعلام کرده است که در جریان نمایشگاه E3 2018 نمایش بزرگ نخواهد داشت، اما احتمال می‌رود که با همکاری سونی، برخی از محتویات آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 را برای دارندگان کنسول PS4 زودتر در دسترس قرار دهد.

نظرات خود را در مورد عکس جلد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده