نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

شایعه: نسخه جدید بازی‌های Halo ،Gears of War و Sunset Overdrive در E3 2018 معرفی خواهند شد

کمپانی مایکروسافت احتمالا بازی‌های Sunset Overdrive 2، Forza Horizon 4 و بازی‌های جدیدی از سری Halo و Gears of War را در نمایشگاه E3 2018 معرفی خواهد کرد.

زمان زیادی تا شروع نمایشگاه E3 2018 باقی نمانده است و بازیکنان بی‌صبرانه منتظر آغاز این نمایشگاه هستند. با نزدیک شدن به این نمایشگاه شایعات زیادی منتشر می‌شود که در جدیدترین آن‌ها یکی از کاربران ردیت اعلام کرده است که در نمایشگاه E3 2018 شاهد معرفی بازی Sunset Overdrive 2، بازی Forza Horizon 4 و بازی‌های جدیدی از مجموعه‌های محبوب Halo و Gears of War خواهیم بود.

در حال حاضر نمی‌توانیم از صحت این خبر مطمئن باشیم، چرا که کمپانی مایکروسافت این اطلاعات را تایید نکرده است، اما با عنایت به اینکه این کاربر بازی Fallout 76 را پیش از رونمایی فاش کرده بود، احتمال موثق بودن این اطلاعات به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. اما از طرفی دیگر، پتریک کلپک، یکی از فعالان قابل اعتماد صنعت گیم اعلام کرده است که بازی Sunset Overdrive 2 در دست ساخت قرار ندارد.

رونمایی از بازی‌های جدید مجموعه Halo ،Gears of War و Forza در نمایشگاه E3 2018 امری بدیهی است، اما معرفی بازی Sunset Overdrive 2 در این نمایشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که برای مشخص شدن آن باید تا آغاز نمایشگاه منتظر بمانیم. شما می‌توانید برای اطلاع از زمان دقیق و جزئیات کنفرانس شرکت‌ها در این نمایشگاه به اینجا مراجعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده