نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲

فیلمبرداری و تولید فیلم Top Gun: Maverick آغاز شد

تام کروز با انتشار تصویری از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) خبر داده است.

در ژانویه سال ۲۰۱۶، جری بروکهایمر، تهیه‌کننده برجسته هالیوود، اعلام کرد که او صحبت‌های کوتاهی را با تام کروز در مورد احتمال ساخت دنباله فیلم تاپ گان (Top Gun) محصول سال ۱۹۸۶، داشته است. از آن زمان بیش از ۲ سال می‌گذرد و در تیر ماه سال گذشته بود که پارامونت پیکچرز رسما ساخت فیلم Top Gun: Maverick برای اکران در تابستان سال ۲۰۱۹ را تایید و اعلام کردکارگردانی این فیلم بر عهده جوزف کوشینسکی خواهد بود. کوشینسکی که بیشتر برای کارگردانی فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) شناخته شده است، پیش از این در سال ۲۰۱۳ با تام کروز در فیلم Oblivion (فراموشی) همکاری کرده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید این فیلم رسما آغاز شده است.

تام کروز، بازیگر نقش پیت میچل ملقب به ماوریک، با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Top Gun: Maverick خبر داده است. در توصیف تصویر،‌ کروز تنها از هشتگ  استفاده کرده است؛ اما در این تصویر شاهد حضور کروز با لباس خلبانی هستیم که در مقابلش یک فروند جنگنده F/A-18 سوپر هورنت ‌به‌جای جنگنده F-14A که در فیلم Top Gun شاهد استفاده از آن بودیم، قرار دارد و ظاهرا قرار است جنگنده ماوریک در دنباله این فیلم باشد. با این حال، شایعات زیادی مبنی بر حضور جنگنده‌های برتر دیگر نیروی هوایی آمریکا مثل جنگنده F-35A و F/A-22 نیز در فیلم شنیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Top Gun: Maverick

در حال حاضر حضور هیچ بازیگر دیگری در فیلم Top Gun: Maverick تایید نشده است. با این حال، شایعاتی مبنی بر بازگشت وال کیلمر برای بازی در نقش تام کازنسکی ملقب به آیسمن شنیده می‌شود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس و زک استنتز بوده که توسط اریک وارن سینگر، نویسنده فیلم American Hustle (حقه‌بازی آمریکایی)، در حال بازنویسی است. فیلم Top Gun در می سال ۱۹۸۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۱۵ میلیون دلار ساخته شده بود، در نهایت توانست بیش از ۳۵۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

فیلم Top Gun: Maverick قرار است در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۱۳۹۸) اکران شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده