// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

به احتمال زیاد به‌زودی یک نسخه ریمستر از بازی Borderlands عرضه می‌شود

بنا به شواهدی که به‌دست آمده است، به‌نظر می‌رسد به‌زودی شاهد نسخه ریمستر بازی Borderlands باشیم. با ما همراه باشید.

بر اساس آخرین اخبار بازی به‌نظر می‌رسد نسخه‌ بازسازی شده از بازی Borderlands منتشر شود. این بازی شوتر نقش‌آفرینی در سال ۲۰۰۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس باکس 360 و پی سی عرضه شد و حالا به‌نظر می‌رسد نسخه ریمستر آن در قالب نسخه Game of the Year در آینده‌ای نه چندان دور منتشر خواهد شد.

طبق گفته وبسایت Gematsu، در سیستم رتبه‌بندی کشور کره یک بازی به‌نام Borderlands: Game of the Year Edition ثبت و رتبه‌بندی شده است. در حالی که هنوز این بازی به صورت رسمی معرفی نشده است، اما اخبار منتشر شده حاکی از این هستند که ریمستر این بازی حداقل در کشور کره جنوبی قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شود. اگر ریمستر بازی‌های Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel را که در قالب بازی Borderlands: The Handsome Collection عرضه شدند، در نظر نگیریم، این اولین بازی از این مجموعه است که به تنهایی یک ریمستر از آن منتشر می‌شود.

در کنار عرضه این ریمستر، طرفداران این مجموعه به شدت منتظر انتشار نسخه سوم این بازی هستند، اما چندی پیش بر اساس خبری که منتشر شد، رندی پیچفورد با اطمینان تایید کرد که حداقل در نمایشگاه E3 2018 خبری از Borderlands 3 نخواهد بود و طرفداران این مجموعه همچنان باید برای این بازی منتظر بمانند. حال با توجه به انتشار این خبر، شاید عرضه ریمستر نسخه اول این مجموعه بتواند آن‌ها را تا زمان معرفی کامل نسخه سوم، سرگرم نگه دارد!

شما کاربران زومجی می‌توانید در ادامه نظر خود را درباره این خبر با ما درمیان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده