// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

به زودی جزئیات بیشتری از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر می‌شود

کمپانی راک استار گیمز اعلام کرد که در ماه ژوئن، اطلاعاتی از نسخه Special Edition بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر خواهد کرد.

چندی پیش بود که سومین تریلر رسمی بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد تا صبر کردن برای هواداران این بازی کم‌تر از گذشته شود. همچنین با انتشار این ویدیو اطلاعات بیشتری از دنیای بازی منتشر شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی راک استار گیمز (Rockstar Games)، ناشر بازی Red Dead Redemption 2، اعلام کرده است که در ماه ژوئن، اطلاعاتی از نسخه‌های ویژه بازی منتشر خواهد شد. با توجه به این گفته، احتمال می‌رود شاهد نسخه‌های متفاوتی برای Red Dead Redemption 2 باشیم که خب همیشه سازنده‌ها این چنین نسخه‌هایی مانند کالکتورها را برای بازی‌های خود در نظر می‌گیرند.

متاسفانه اطلاعات بیشتری حول این موضوع منتشر نشده است که نسخه‌های ویژه بازی Red Dead Redemption 2 دارای چه محتوایی خواهد بود یا چند دلار قیمت دارد. نکته جالب دیگر این است که ماه ژوئن زمانی است که نمایشگاه E3 2018 برگزار می‌شود. البته راک استار گیمز کمپانی‌ای نیست که در رویدادهای مهم شرکت کند و آخرین حضورش،  به سال ۲۰۱۴ که نسخه پلی استیشن 4 بازی Grand Theft Auto V را معرفی کرد بازمی‌گردد. همچنین سونی و راک استار وارد یک همکاری دوجانبه شده‌اند که در جریان آن بعضی از محتوای آنلاین بازی Red Dead Redemption 2، ابتدا برای کاربران PS4 در دسترس قرار می‌گیرد.

در انتها مشخص شده است که در ماه ژوئن، علاوه بر اطلاعاتی از نسخه‌های ویژه بازی RDR 2، سازنده موارد دیگری را برای کاربران تدارک دیده است که احتمال دارد یک ویدیو از گیم‌پلی یا جزئیات بیشتری از دنیای بازی باشد. بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهار آبان ماه (۲۶ اکتبر) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین با انتشار سومین تریلر بازی، زومجی مقاله‌ای نوشت که در آن به تحلیل سومین تریلر بازی پرداخت و آن را مورد بررسی قرار داد. از طرفی مقاله دیگری تدارک دیده شد که در جریان آن شخصیت آرتور مورگان را برای شما معرفی کردیم تا بیش از پیش با این شخصیت در دنیای Red Dead Redemption 2‌ آشنا شوید. در انتها سایت IGN نیز فرصت تجربه یک ساعته از گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 را داشته است و ما نیز باتوجه به این تجربه سعی کردیم مروری بر جدیدترین اطلاعات بازی داشته باشیم.

Red Dead Redemption 2

درکنار تمامی این موارد می‌توان به حضور جان مارستون در بازی Red Dead Redemption 2 اشاره کرد. البته شما در بازی هدایت شخصیت آرتور مورگان را در دست خواهید داشت. راک استار گیمز در مورد دنیای بازی گفته بود:

پایان دوران غرب وحشی نزدیک است و قانون‌گذاران به دنبال آخرین گروه‌های باقی مانده قانون شکن‌ها هستند. کسانی که تسلیم نشوند، جان خود را از دست خواهند داد. پس از یک دزدی که مطابق برنامه پیش نمی‌رود، آرتور مورگان و اعضای گروه ون در لیند مجبور به فرار می‌شوند. در ادامه اعضای این گروه باید از دست جایزه‌بگیر‌ها و نیرو‌های دولتی فرار و برای زنده ماندن در محیط بی‌رحم آمریکای آن دوران تلاش کنند. به مرور زمان، آرتور مورگان در شرایطی قرار می‌گیرد که باید بین باور‌های خودش و وفادار ماندن به گروهی که با آن بزرگ شده، یکی را انتخاب کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده