// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

اپلیکیشن جدید مایکروسافت، گوشی شما را روی ویندوز 10 میرور می‌کند

مایکروسافت از اپلیکیشن Your Phone برای ویندوز ۱۰ رونمایی کرد که به موجب آن می‌توان به پیام‌های متنی، اعلان‌ها و تصاویر گوشی روی دسکتاپ دسترسی داشت.

مایکروسافت امروز در رویداد بیلد 2018 از اپلیکیشن Your Phone برای ویندوز 10 رونمایی کرد. به‌لطف این اپلیکیشن کاربر می‌تواند محتوای گوشی هوشمند خود را به‌صورت مستقیم روی دسکتاپ PC خود میرور کند و بدین ترتیب به پیام‌های متنی، تصاویر و اعلان‌های گوشی خود دسترسی داشته باشد.

ظاهرا قابلیت‌های Your Phone‌ بسته به سیستم‌عامل گوشی هوشمند شما (اندروید یا iOS) متغیر خواهد بود؛ اما ردموندی‌ها می‌گویند که این اپلیکیشن می‌تواند قابلیت‌های بسیار بیشتری را از گوشی‌های اندرویدی روی دسکتاپ کامپیوتر ارائه دهد؛ به‌طوری که در این حالت، حین استفاده از کامپیوتر، به هیچ‌وجه نیاز به در دست گرفتن گوشی خود نخواهید داشت.

خاطرنشان می‌کنیم که پیش‌تر Dell نیز کانسپت مشابهی را دنبال می‌کرد که به‌موجب آن کاربر می‌توانست به تماس‌ها و اعلان‌های خود روی PC‌ دسترسی داشته باشد. اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت در ابتدا دسترسی به پیام‌های متنی، تصاویر و اعلان‌ها را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

مایکروسافت در ابتدا از این هفته آزمایش اپلیکیشن Your Phone را با کاربران ویندوز اینسایدر آغاز خواهد کرد و بازخوردهای دریافتی از کاربران، فُرم نهایی این اپلیکیشن را شکل خواهد داد. مایکروسافت در حال حاضر به‌روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز ۱۰ را با کُد رداستون ۵ تست می‌کند و پیش‌بینی می‌شود که پاییز امسال آن را در اختیار کاربران قرار دهد.


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده