نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

بازی Red Dead Redemption 2 رویداد کراس اور دیگری با GTA V دارد

کمپانی راک‌استار از رویداد کراس اور دیگری برای دو بازی Red Dead Redemption 2 و Grand Theft Auto V خبر داد.

در حال حاضر بازیکنان می‌توانند با تکمیل یک ماموریت در بخش چند نفره بازی Grand Theft Auto V یعنی GTA Online اقدام به آزادسازی اسلحه‌ای خاص در بازی به شدت مورد انتظار Red Dead Redemption 2 کنند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی راک استار کراس اور دیگری را برای این دو بازی بزرگ معرفی کرده است که جزئیات زیادی از آن در دست نیست.

روز گذشته کمپانی راک‌استار در پست جدیدی در بلاگ خود اظهار داشت که طرفداران می‌توانند «منتظر اثر مفقودشده‌ای باشند که در سال جاری میلادی در لوس سانتوس کشف می‌شود.» با اینکه کمپانی Rockstar اصلا به بازی Red Dead Redemption 2 اشاره نکرده است، اما عبارت «The frontier» استفاده‌شده در متن به این بازی وسترن جهان‌باز مربوط می‌شود.

GTA Online

بازیکنان در حال حاضر می‌توانند با شروع یک ماموریت خاص در بازی GTA Online اسلحه Double-Action Revolver را پیدا کنند (این اسلحه در تصویر بالا قابل مشاهده است) و پس از یافتن آن در یک چالش هدشات شرکت کنند که در صورت تکمیل آن، هفت تیری طلایی در بازی Red Dead Redemption 2 دریافت خواهند کرد.

متاسفانه اطلاعات زیادی از رویداد کراس اور بازی GTA V و بازی Red Dead Redemption 2 منتشر نشده است و به این خاطر باید زمان بیشتری را برای انتشار خبرهایی در این رابطه منتظر بمانیم. به تازگی کمپانی راک‌استار تریلر جدیدی را از بازی RDR 2 منتشر کرد که حضور جان مارستون در این بازی را تایید کرد. بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهارم آبان‌ماه (۲۶ اکتبر) برای ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و شما می‌توانید تا آن زمان با مطالعه مقاله «معرفی آرتور مورگان، شخصیت اصلی بازی Red Dead Redemption 2» و مقاله «Red Dead Redemption 2؛ یک ماجراجویی واقعی و پرجزییات در غرب وحشی» اطلاعات بیشتری از بازی را به دست آورید.

برای مطالعه تمام خبرهای مربوط به بازی Red Dead Redemption 2 به صفحه اختصاصی آن مراجعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده