نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷

حالت آنلاین Airborne بازی Battlefield V معرفی شد

Airborne نام حالت آنلاین جدیدی است که با بازی Battlefield V قرار است به این مجموعه راه پیدا کند.

دو کمپانی EA و DICE، ناشر و سازنده‌ی بازی Battlefield V، حالت آنلاین جدیدی برای این بازی معرفی کردند که Airborne نام دارد. در این حالت کاربران به واسطه‎ی یک چتر نجات از یک هواپیما به پایین می‌پرند. Airborne یک حالت Battle royale نیست و قرار است روی دفاع/حمله به یک منطقه‌ی خاص در نقشه و انجام وظایف مختلف متمرکز باشد.

اطلاعات کمی از این حالت آنلاین در دسترس است اما با توجه به توییت‌های سازندگان، دو تیم در این حالت وجود دارند: اول، تیمی که از هواپیما به پایین می‌پرد و به تسلیحات دشمن حمله می‌کند. دوم، تیمی که روی زمین حاضر است و با تیم دیگر می‌جنگد و از تسلیحات خود دفاع خواهد کرد.

شما در Airborne وظیفه دارید تا به عنوان تیم مهاجم، تسلیحات دشمن را نابود کنید یا به عنوان تیم مدافع، از تسلیحات خود دفاع کنید و مطمئن شوید که دیگر خطری از جانب دشمن شما را تهدید نخواهد کرد. ویژگی پرش از یک هواپیما و استفاده از چترنجات برای این در Airborne قرارداده شده تا تیم حاضر در زمین نتواند محل ورود دشمن را به درستی پیش‌بینی کند که یک عنصر چالش‌برانگیز به بخش آنلاین این مجموعه‌ در زمینه رقابت‌های آنلاین، اضافه کند.

کمپانی EA به تازگی پنجمین قسمت از مجموعه‌ی بتلفیلد را همراه با ویژگی‎‌های خاصش معرفی کرد؛ ویژگی‌های همچون رایگان بودن محتویات قابل دانلودِ بعد از انتشار بازی و عدم وجود لوت باکس در آن. این بازی قرار است در تاریخ ۲۱ مهر امسال (۱۳ اکتبر)، برای PS4، Xbox One و PC منتشر شود.

احتمال می‌رود که حالت Airborne در رویداد EA Play، که قبل از شروع E3 2018 در لوس آنجلس برگزار خواهد شد، به طور کامل معرفی و توسط کاربران تست شود. رویداد EA Play ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شنبه ۱۹ خرداد به وقت ایران برگزار می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده