// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵

تیزر جدیدی از بازی Anthem برای E3 2018 منتشر شد

شعبه بریتانیا کمپانی الکترونیک آرتز در توییتر خود تیزر جدیدی از بازی Anthem را منتشر کرد.

یکی از نمایش‌های شگفت‌انگیز نمایشگاه E3 2017، مربوط به بازی Anthem می‌شد که استودیو بایوور (BioWare)، سازنده بازی Anthem، قصد دارد به‌واسطه این بازی تجربه‌ای متفاوت را برای کاربران به‌ارمغان بیاورد. از آن پس تا به امروز نمایش خاص دیگری از Anthem منتشر نشد و خیلی از مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی، منتظر در دسترس قرار گرفتن اخبار بیشتری حول این بازی تیراندازی/علمی تخیلی هستند.

حال کمتر از دو هفته به برگزاری نمایشگاه E3 2018 زمان باقی‌مانده است و استودیوها و کمپانی‌های بازیسازی مختلف، با انتشار تیزر و اخبار گوناگون، اطلاعاتی از بازی‌های خود در نمایشگاه E3 2018 را در دسترس قرار می‌دهند. قطعا بازی Anthem یکی از بازی‌هایی است که در این رویداد شاهد آن خواهیم بود و با توجه به اخبار بازی منتشر شده، شعبه بریتانیایی کمپانی الکترونیک آرتز (Electronci Arts)، ناشر بازی Anthem، در حساب کاربری توییتر خود یک تیزر کوتاه را منتشر کرده است.

تیزر منتشر شده از بازی Anthem در واقع در جهت آماده‌سازی کاربران برای نمایش ویژه این بازی در نمایشگاه E3 2018 منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را در زومجی تماشا کنید. همچنین الکترونیک آرتز در حساب کاربری توییتر خود نوشته است:

چیزی آنجا هست [اشاره به دیالوگی که در تیزر آن را می‌شنویم]. در تاریخ ۱۹ خردادماه (۹ ژوئن) و رویداد EA Play، بازخواهیم گشت.

دانلود از آپارات

بازی Anthem در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود و اندرو ویلسون در گذشته در مورد تاخیر بازی Anthem گفته بود:

هر بخش از بازی Anthem چیز جدیدی برای ارائه دارد. از داستان عمیق آن که بایوور به خوبی آن را خلق کرده است گرفته تا گیم‌پلی مشارکتی و محیط و جهان بازی که شدیدا هیجان انگیز هستند. بازی Anthem یک تجربه اجتماعی است و ما راه‌های مختلفی را برای دسترسی کاربران به این بازی در دسترس قرار می‌دهیم تا بتوانند زودتر از زمان موعود، این بازی را تجربه کنند. این کار باعث می‌شود بتوانیم بازی‌مان را بهتر به شکل نهایی برسانیم که بر پایه بازخوردهای کاربران خواهد بود. ما شدیدا هیجان‌زده هستیم تا این بازی جدید را روانه بازار کنیم و به همان اندازه هیجان‌زده هستیم که با بازیکنان و جامعه کاربری بازی همکاری کنیم تا بتوانند تجربیات‌شان را با ما و دوستان‌شان به اشتراک بگذارند و بیش از پیش برای نسخه نهایی Anthem لحظه شماری کنند.


منبع توییتر
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده