نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۱

شایعه: استودیو Rocksteady بازی سوپرمن را در E3 2018 معرفی خواهد کرد

با توجه به تصاویر و اطلاعات موجود در فضای مجازی، بازی بعدی شرکت Rocksteady با نام Superman، در E3 2018 نمایش داده خواهد شد.

با توجه به تصویری که در وب‌سایت 4chan منتشر شده، جدیدترین بازی کمپانی Rocksteady (سازندگان مجموعه‌ی بتمن آرکام)، Superman نام دارد و به احتمال زیاد به زودی معرفی خواهد شد. با توجه به این عکس منتشر شده، بازی سوپرمن به زودی و در شماره‌ی جدید مجله‌ی گیم‌اینفورمر معرفی می‌شود و عکس روی جلد این مجله به بازی سوپرمن اختصاص خواهد داشت.

با توجه به اطلاعات موجود در فضای وب، از این بازی در E3 2018 و در کنفرانس شرکت مایکروسافت، ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد ۲۱ خرداد به وقت ایران، رونمایی می‌شود و گیم‌پلی آن به نمایش در خواهد آمد. گفتنی است که بازی مذکور در همایش مایکروسافت، روی یک ایکس باکس وان ایکس قرار است اجرا شود.

Rocksteady Superman

تصویر منتشر شده در وب‌سایت 4chan

اطلاعات موجود از بازی در اینترنت به انتشار یک تیزر تریلر از این بازی نیز اشاره می‌کنند؛ تریلری که در آن Brainiac را در حال حمله به شهر متروپلیس، و صدالبته سوپرمن را که جنگ او را ضعیف کرده است می‌بینیم.

در روندی که قرار است به نمایش دربیاید، با مکانیک‌های مبارزه و پرواز که بازی برای کاربران ترتیب دیده، آشنا خواهیم شد و Superman در این تریلر، با نیروهای زمینی و هوایی دشمنان مبارزه خواهد کرد. در تریلر مذکور، سوپرمن با Droneهای متجاوز دشمن و به احتمال بسیار زیاد با سبک و سیاق مبارزات کاراکتر بتمن در مجموعه‌ی Batman Arkham، خواهد جنگید.

لازم به ذکر است که اخیرا یک وب‌سایت با نام این بازی لیست شده است و البته اگر شما بخواهید الان به این وب‌سایت سر بزنید، صفحه‌ای برای‌تان باز نخواهد شد؛ چرا که طبق شایعات، این وب‌سایت کمی بعد از معرفیِ رسمی بازی فعال خواهد شد. نکته‌ی جالب اینجا است که یک صفحه‌ی خدماتی برای ثبت دامنه در اینترنت، خبر از آپدیت شدن وب‌سایت مذکور در ماه فوریه سال جاری میلادی (بهمن-اسفند ۹۶) را داده است.

سه‌گانه‌ی باشکوهی که کمپانی راک استدی برای کاراکتر بتمن خلق کرد، جامعه‌ی گیمرها و اصحاب رسانه را برای بازی بعدی این کمپانی محبوب مشتاق و هیجان‌زده کرده است و این خبر هم می‌تواند میزان عطش و هیجان هواداران را بیش از پیش بالا ببرد، اما در کنار این خبر، باید دو موضوع را در نظر بگیریم: یک، اینکه خبری که اکنون خواندیم با توجه به مطالب پست‌شده در وب‌سایت 4chan بود و نمی‌توان شایعات منتشر شده در این وب‌سایت را خیلی زیاد جدی گرفت. دوم، اینکه قبلا هم خبر پرداختن به بازی سوپرمن در مجله‌ی گیم‌اینفورمر (اختصاص تصویر جلد این مجله به بازی سوپرمن و اخبار این چنینی) نیز منتشر شده بود و بعدها تکذیب شد.

با توجه به احتمال رونمایی از قسمت بعدی مجموعه‌ی Mortal Kombat و یک بازی کامیک بوک محور از شرکت راک‌استدی در E3 2018، به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر روزهای پرهیجانی را در E3 امسال سپری خواهد کرد.

اگر این بازی چه زودتر، چه در جریان کنفرانس مایکروسافت رونمایی شود حتما شما را باخبر خواهیم کرد.

نظر شما چیست؟ آیا با ساخته شدن یک بازی با محوریت کاراکتر سوپرمن موافق هستید؟ به نظر شما آیا کمپانی راک‌استدی می‌تواند اثری جذاب و چالش‌برانگیز، مثل مجموعه‌ی بتمن آرکام، با محوریت کاراکتر سوپرمن بسازد؟ نظرات‌تان را با وب‌سایت زومجی درمیان بگذارید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده