// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۶

بازی Halo Infinite معرفی شد [E3 2018]

مایکروسافت لحظاتی پیش در کنفرانس E3 2018 از بازی Halo Infinite رونمایی کرد.

مایکروسافت کنفرانس خود در رویداد E3 2018 را با نمایش تصاویری محصورکننده، بازی AAA جدید خود را با نام Halo Infinite معرفی کرد. فیل اسپنسر، مدیر واحد ایکس‌باکس در جریان رویداد E3 امسال اعلام کرد که مایکروسافت ۵۰ بازی، ۱۸ بازی انحصاری و ۱۵ بازی با رونمایی اولیه برای کنسول ایکس‌باکس را ارائه خواهد داد. در حال حاضر اطلاعاتی درباره‌ی تاریخ انتشار یا جزئیات بازی جدید هیلو اعلام نشده است؛ اما اسپنسر درباره‌ی آن چنین می‌گوید:

ما در بزرگ‌ترین ماجراجویی مستر چیف برای نجات بشریت به او ملحق خواهیم شد.

مایکروسافت مدعی است که در نسخه‌ی جدید بازی هیلو، کاربران، گیم‌پلی طولانی‌تری را تجربه خواهند کرد.

بازی Halo Infinite از موتور جدیدی بهره خواهد برد که توسط 343 Industries، توسعه‌دهنده‌ی بازی هیلو ایجاد شده است. این استودیو طی پستی در بلاگ خود اعلام کرد که تمام صحنه‌های به‌نمایش درآمده در تیزر هیلو اینفینیت روی موتور جدید اجرا شده‌اند. در پست 343 چنین آمده است:

بازی Halo Infinite در عین مدرن‌سازی و استفاده از تمام توان خانواده‌ی ایکس‌باکس وان از استایل هنری جدیدی بهره خواهد برد که از به‌یادماندنی‌ترین و تاریخی‌ترین بخش‌های مجموعه‌ی هیلو و بازخوردهای شما الهام گرفته شده است. کلاه جدید مستر چیف به‌صورت مستقیم استایل هنری جدید ما را به نمایش می‌گذارد.

استودیوی 343 به انتقادات صورت‌گرفته از Halo 5: Guardians، آخرین بازی مجموعه‌ی هیلو در سال ۲۰۱۵ نیز واکنش نشان داده است، این استودیو در این خصوص چنین اظهار نظر می‌‌کند:

اعضای تیم بازخوردهای شما در خصوص میزان گیم‌پلی در قالب شخصیت مستر چیف در هیلو ۵ را نیز به‌صورت واضحی شنیده‌اند. در Halo Infinite، بازی روی شخصیت مستر چیف و ادامه‌ی حماسه‌ی او پس از رویدادهای Halo 5 تمرکز خواهد داشت.

بنابراین پیش‌بینی می‌شود که مدت گیم‌پلی شخصیت مستر چیف در Infinite بیشتر از Guardians باشد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده