نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۲

پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس بتسدا در E3 2018 - تمام شد

کنفرانس بتسدا، صبح روز یک‌شنبه، بیست و یکم خرداد ماه در ساعت ۶ صبح به وقت تهران برگزار می‌شود و زومجی نیز این کنفرانس به صورت زنده ویدیویی پوشش می‌دهد.

کنفرانس‌های E3 2018 به طور رسمی کار خود را از بامداد امروز و با کنفرانس طوفانی مایکروسافت آغاز کردند. دومین کنفرانس نمایشگاه امسال، مربوط به کمپانی خوشنام بتسدا است که چندی پیش از آغاز نمایشگاه از بازی Fallout 76 رونمایی کرد و همچنین نمایشی اختصاصی در کنفرانس مایکروسافت از بازی ارائه داد. همین مساله، باعث شده است که انتظار طرفداران از کنفرانس امسال بتسدا بیشتر شود و همه انتظار این را دارند که اطلاعات تکمیلی بیشتری از بازی ارائه شود.

از طرف دیگر می‌توانیم شاهد تماشای گیم‌پلی جدیدی از بازی Wolfenstein II روی کنسول نینتندو سوییچ باشیم و می‌توان انتظار رونمایی رسمی از بازی Starfield را داشت. بتسدا، کنفرانس خود را در ساعت ۶ صبح روز یک‌شنبه برگزار می‌کند و زومجی در راستای پوشش زنده ویدیویی کنفرانس‌های مهم E3 2018 نیز این کنفرانس را به صورت ویدیویی زنده پوشش می‌دهد و ۱۵ دقیقه قبل از آغاز مراسم یعنی ۵:۴۵ دقیقه صبح با شما عزیزان همراه خواهیم بود.

پس ساعت ۰۵:۴۵، بیست و یکم خرداد در همین پست منتظر شما هستیم تا با هم به تماشای کنفرانس بتسدا در E3 2018 بنشینیم.

اگر در مرورگر کروم نمی‌توانید پوشش زنده زومجی‌ را تماشا کنید، لطفا از مرورگر‌های دیگر مانند فایرفاکس برای تماشا استفاده کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده