// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۳۸

تریلر جدید بازی Rage 2 معرفی شد [E3 2018]

در جریان نمایشگاه E3 2018 و کنفرانس خبری بتسدا، ویدیو جدیدی از بازی Rage 2 منتشر شد.

تقریبا یک ماه پیش بود که بازی Rage 2 به‌صورت رسمی معرفی شد. شاید آن زمان کسی فکرش را هم نمی‌کرد که دنباله‌‌ای برای بازی Rage ساخته شود. نسخه اول، با اینکه فاقد بخش داستانی درست و حسابی بود؛ اما گیم‌پلی جذاب و هیجان انگیزی داشت. در جریان رونمایی بازی Rage 2، تنها یک ویدیوی سینمایی از بازی در دسترس قرار گرفت و یک روز بعد، تریلر گیم پلی بازی نیز به نمایش درآمد که نشان دهنده گیم‌پلی هیجانی‌تر و شلوغ‌تر نسبت به نسخه پیشین بود.

با این‌ حال بتسدا (Bethesda)، ناشر بازی Rage 2، وظیفه ساخت این نسخه را به‌عهده استودیو آوالانچ (Avalanche Studios) گذاشته است و باید ببینیم این استودیو چگونه می‌تواند از پس توسعه بازی Rage 2 برآید. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان کنفرانس خبری بتسدا و نمایشگاه E3 2018، ویدیو جدیدی از بازی Rage 2 منتشر شد درجریان نمایش بازی Rage 2، کارگردان نسخه اول و نسخه دوم نیز روی صحنه آمدند و به تعریف و تمجید از یکدیگر پرداختند و درانتها ویدیو گیم‌پلی بازی به‌نمایش درآمد. در ویدیوی منتشر شده، شاهد بخش دیگری از مبارزات بازی Rage 2 هستیم. دنیای بازی نسبت به نسخه پیشین بسیار وسیع‌تر است، ضمن اینکه مبارزات و صحنه‌های اکشن دیوانه‌وارتری در آن وجود دارد.

ظاهرا در جریان داستان بازی Rage 2، موظف هستید یک Artifact را پیدا کنید و حال برای پیدا کردن این Artifact، با گروهک‌های مختلفی مبارزه خواهید کرد. همچنین بازی دارای یک سیستم کاورگیری است و می‌توانید از عوامل محیطی نظیر مواد منفجره برای نابودی دشمنان استفاده کنید. از طرفی مشخص شد که شخصیت بازی یک ویژگی مخصوص دارد که از طریق آن می‌توانید دشمنان بیشتری را از بین ببرید.

در انتها می‌توان به نسخه کالکتور ادیشن بازی Rage 2 نیز اشاره کرد. کالکتور معرفی شده ۱۲۰ دلار قیمت دارد و شامل یک ماسک از هیولا Ruckus، قاب استیل بازی به‌همراه بازی، پوستر و موارد دیگر است. در ادامه می‌توانید ویدیو بازی Rage 2 را در زومجی تماشا کنید. بازی Rage 2 در بهار ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده