// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۸

تریلر گیم پلی و تاریخ انتشار بازی Fallout 76 در E3 2018

در جریان کنفرانس بتسدا در E3 2018 شاهد اطلاعات بیشتری در مورد بازی Fallout 76 بودیم و همچنین تریلر جدیدی نیز از این اثر منتشر شد.

بازی Fallout 76 یکی از آثار مهم در دست توسعه بتسدا به شمار می‌رود که چند روز قبل از آغاز نمایشگاه E3 2018 معرفی شد و در جریان کنفرانس مایکروسافت نیز شاهد تریلر جدیدی از بازی بودیم و حالا در کنفرانس بتسدا در E3 2018، باز هم جزئیات بیشتری از این بازی همراه با یک ویدیو جدید دیگر منتشر شد. در ادامه می‌توانید این ویدیو از گیم‌پلی بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همانطور که پیش‌تر هم گفته شده بود این نسخه در ویرجینیای غربی و جریان دارد. جایی که کاراکتر شما پس از ۲۵ سال از والت شماره ۷۶ خارج می‌شود. به گفته تاد هاوارد، جزئیات این نسخه از فال اوت، ۱۶ برابر بیشتر از نسخه قبلی خواهد بود و همچنین در بازی شاهد ۶ منطقه با فضاها و تهدیدات گوناگون هستیم، اما مهم‌ترین نکته بازی Fallout 76 این است که این اثر تماما آنلاین خواهد بود. بازیکنان این امکان را دارند که بازی را به تنهایی یا همراه با دوستان خود و در حالت کوآپ طی تجربه کنند.

علاوه بر این‌ها، اطلاعات دیگری مثل حالت Photo Mode و همچنین نحوه دست‌یابی به سلاح‌های هسته‌ای در بازی و تاثیراتی که روی محیط می‌گذارند منتشر شد که در تریلرها می‌توانید مشاهده کنید. همچنین جزئیات نسخه‌های ویژه بازی و محتویات آن نیز نمایش داده شد.

بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود و دارای یک نسخه بتا نیز خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده