// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۴۹

بسته الحاقی Wolf Hunter بازی The Elder Scrolls Online معرفی شد [E3 2018]

جدیدترین بسته الحاقی بازی The Elder Scrolls Online با نام Wolf Hunter در جریان کنفرانس Bethesda در E3 2018 معرفی شد.

بتسدا (Bethesda) در جریان کنفرانس خود در رویداد E3 2018 اطلاعاتی از محتویات آینده بازی نقش آفرینی آنلاین The Elder Scrolls Online منتشر کرد. سازندگان در اوایل صحبت‌های خود اعلام کردند که بیش از ۱۱ میلیون کاربر به تجربه این بازی پرداخته‌اند و این بازی برای آن‌ها بهترین MMO شناخته می‌شود. سازندگان در ادامه از بسته الحاقی جدید این بازی با نام Wolf Hunter رونمایی کردند که شامل داستان و محتویات جدیدی بر پایه گرگ‌های انسان نما می‌شود و برای انتشار در سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است. بتسدا اطلاعاتی را نیز از محتوای بعدی اعلام کرد که روی Black Marsh تمرکز دارد.

توسعه‌دهندگان The Elder Scrolls Online ضمن اعلام این خبر، تریلری نیز از محتویات جدید منتشر کردند که از محتویات جدید این بازی همچون مانت‌های جدید و روایت جدید خبر می‌دهد. بازی The Elder Scrolls Online از سال ۲۰۱۴ کار خود را شروع کرد و هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس قرار دارد، ضمن اینکه از امروز بازی جزو سیستم Xbox Game Pass نیز شد. در ادامه می‌توانید تریلر DLC جدید این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیرامون این رویداد می‌توانید به صفحه احتصاصی E3 2018 در زومجی مراجعه کنید.


منبع zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده