نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

مایکروسافت ساخت نسل بعدی ایکس باکس را تأیید کرد [E3 2018]

فیل اسپنسر اعلام کرد نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس در دست ساخت قرار دارد. با زومجی همراه باشید.

شرکت مایکروسافت رسما تولید نسل بعد کنسول خانگی ایکس‌ باکس را تأیید کرد. براساس آخرین اخبار کنسول منتشر شده، فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت، پس از برگزاری کنفرانس ایکس‌باکس در نمایشگاه E3 2018 مصاحبه‌ای انجام داد. او در این مصاحبه ساخت نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس را تأیید کرد و گفت:

ما در حال مهندسی کنسول ایکس‌باکس بعدی هستیم و دوباره تعهد خود را نسبت به تولید کنسول‌های بازی نشان می‌دهیم

اسپنسر اطلاعات بیشتری نسبت به کنسول جدید این شرکت ارائه نکرد، اما وی بر این عنوان که «ایکس‌باکس بهترین مکان برای تجربه بازی‌های کنسولی است» تأکید کرد. او پر بیراه نگفته است، چون کنسول ایکس‌باکس وان ایکس از نظر اجرای بازی‌های مولتی‌پلتفرم عملکردی خارق‌العاده نسبت به کنسول پلی‌استیشن 4 پرو داشته است.

فیل اسپنسر همچنین در مصاحبه خود تأیید کرد شرکت مایکروسافت روی یک سرویس استریم بازی کار می‌کند. وی اعلام کرد این سرویس برای رونمایی کامل آماده نیست، اما این سرویس توانایی اجرای کیفیت بازی‌های کنسولی را روی هر دستگاهی دارد. براساس شایعات منتشر شده، عملکرد این سرویس، شبیه به سرویس رقیب خود یعنی Playstaion Now شرکت سونی است.

شرکت مایکروسافت در کنفرانس خود در نمایشگاه E3 سال 2018 از تعداد بسیار زیادی بازی رونمایی کرد که می‌توان به معرفی بازی‌های Halo Infinite و Gears of War 5 اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده